naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów

Data: 2011-05-09 18:20:00
Autor: masti
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Dnia pięknego Mon, 09 May 2011 20:16:48 +0200 osobnik zwany HK8 wystukał:

I teraz najwaÂżniejsze, ubezpieczyciel odmawia wypÂłaty odszkodowania z OC

a co ma napisać? Oczywiście, że zawsze próbuje się najpierw wymigać.

JeÂśli bĂŞdĂŞ walczyÂł o precedens

polskie prawo nie przewiduje instytucji precedensu znanej z prawa anglosaskiego. --
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów