naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów

Data: 2011-05-09 20:59:27
Autor: Marcin N
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Użytkownik "HK8"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iq9b2d$sqi$1@inews.gazeta.pl...

Uprzejmie proszę o pomoc, radę. Sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów.

Jechałem wzdłuż stojących samochodów, pojazd włączający się do ruchu z
dojazdu do posesji, wyjeżdżając zza ciężarówki na ślepo spowodował kolizję
uderzając mnie z prawej strony.

==============

Nie "jechałem wzdłuż samochodów" tylko "omijałem samochody". Omijać możesz będąc na ich pasie, zachowując przy tym bezpieczną odległość. Nie otarłeś żadnego z samochodów więc odległość była bezpieczna. Ktoś wjechał Ci pod koła w chwili, gdy go zgodnie z prawem omijałeś. nie miał prawa tego zrobić. Nie miał prawa zmieniać pasa bez upewnienia się, że jest to bezpieczne.

Koniec tematu. Nie możesz przegrać.

Data: 2011-05-09 21:25:25
Autor: Grzybol
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zdziwiłbyś się z tym przegraniem:-) Jak nie weźmie adwokata i spróbuje w sądzie działać sam, zawsze przegra. To jest Polska, kraj kurew, złodziei i przekupnych sądów. Wniosłem podobną sprawę, miałem rację, udokumentowałem swoje racje w sądzie, przedstawiłem zdjęcia, pisałem pisma. Chuj. Byłem sam. Ubezpieczyciel miał prawnika. Prawnik był kumplem sędziny. Sąd powołał na moją prośbę biegłego sądowego. Biegły sądowy był kumplem prawnika ubezpieczyciela:-) - przed rozprawą, gadali na ty, śmiali się i zerkali na mnie jak na pojeba... To wszystko to towarzystwo wzajemnej adoracji. Żeby wygrać z chujami ubezpieczycielami, trzeba zatrudnić firmę specjalizującą się w sprawach o odszkodowania - łykją duży % ale wygrywają. Inaczej nie ma chuja we wsi. Nawet jak się weźmie pierwszego z brzegu adwokata, przejebie się, to wszystko są kumple...

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 21:36:09
Autor: PN
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
W dniu 2011-05-09 21:25, Grzybol pisze:

Zdziwiłbyś się z tym przegraniem:-) rwszego z brzegu adwokata, przejebie
się, to wszystko są kumple...

Ciach bzdury. Pomijając skandaliczną formę i kryminalne zarzuty, kwalifikujące się na postępowanie karne, to kolega ma rację w jednym - warto skorzystać z pomocy profesjonalnego prawnika a nie szukać pomocy w necie. Już niejednego widziałem, który na podstawie "wiedzy internetowej" szukał szczęścia w sądach. Jak ci pójdzie w domu rura - dzwonisz do hydraulika. Jak się pochorujesz - idziesz do lekarza. Jak masz problem prawny - idź do prawnika.

Data: 2011-05-09 21:42:08
Autor: Monster
W dniu 2011-05-09 21:36, PN pisze:
[...]

Dwa:sprawę możesz bez żadnych problemów przenieść do innego miasta.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-09 21:43:15
Autor: Grzybol
Użytkownik "PN" <klonwar@wp.pl> napisał w wiadomości
Ciach bzdury. Pomijając skandaliczną formę i kryminalne zarzuty, kwalifikujące się na postępowanie karne,

Nie rozśmieszaj mnie Misiek. Nie słyszałeś w życiu słowa chuj? :-) Kryminalne zarzuty??? Opisałem mój przypadek. Tyle.

to kolega ma rację w jednym -

Nie pytałem Cie o moją rację. Opisałem konkretny przypadek...

warto skorzystać z pomocy profesjonalnego prawnika a nie szukać pomocy w necie. Już niejednego widziałem, który na podstawie "wiedzy internetowej" szukał szczęścia w sądach.

A tak konkretnie to ilu widziałeś? Bo to ważne jest...

Jak ci pójdzie w domu rura - dzwonisz do hydraulika. Jak się pochorujesz - idziesz do lekarza.

Yhy.

 Jak  masz problem prawny ...

.... idziesz do sądu...

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 21:59:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-09 21:43, Grzybol pisze:

[...]

Pierdolisz jak popierdolony.

Jak masz problem prawny - idziesz do osoby, która się na tym zna, tj prawnik/adwokat/radca prawny.

Do sądu idziesz jak masz *spór*, Ty tępy huju ! (Nie piszę przez CH bo se nie muszę wydłużać).

ZDRAVIM !

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-05-09 22:03:11
Autor: Grzybol
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości
news:iq9h3n$i91$1node2.news.atman.pl... W dniu 2011-05-09 21:43, Grzybol
pisze:
[...]

E, to ty chju. (piszę przez CH bo tak się pisze. A twój marny huj ma pewnie tyle centymetrów co liter)

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 22:05:53
Autor: Grzybol
pisze:
[...]

Ładnie nawet mówiłeś w tych okularkach, ale nie mogłem odczytać co tam miałeś na kartce...
http://facet.wp.pl/kat,1007819,wid,11278348,wiadomosc.html?ticaid=1c466

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 22:21:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-09 22:05, Grzybol pisze:

[...]

Wiesz, napisałem Twoim językiem, miałem nadzieję, że dzięki temu odniesiesz się do tego co raczyłeś kłamliwie jak mały tadzio po dużym piwie napisać.

Ale siła twych słów zawiera tylko siłę kurew, które wplatasz w wypowiedź. A ja tam lubię rzeczową dyskusję, nawet popartą kurwą. Jedyne co potrafisz, to opierać się o kurwę, wiedzy żadnej nie mając.

P.S. Na huj linkujesz do stronki opisującej ekscesy seksualne twoich przemiłych tatusiów ? (pytam, bo nie wiem).

Data: 2011-05-09 22:26:02
Autor: Grzybol
Wiesz, napisałem Twoim językiem,

Naszym językiem. To język Twoich ojców.

[...]

Opierać się o kurwę, hmm, ładnie powiedziane. Kurwa służy do czegoś innego. Ale rozumiem, że dla Ciebie to tylko abstrakcja...

P.S. Na huj linkujesz do stronki opisującej ekscesy seksualne twoich przemiłych tatusiów ? (pytam, bo nie wiem).
ZDRAVIM !

Zabolało:-) ? To świetnie. Miało boleć...

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 20:28:30
Autor: masti
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Dnia pięknego Mon, 09 May 2011 22:26:02 +0200 osobnik zwany Grzybol
wystukał:

ZabolaÂło:-) ? To Âświetnie. MiaÂło boleĂŚ...

na razie to boli twoje kodowanie.
napraw wreszcie tego szajsowatego opsluka

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-09 22:33:31
Autor: Grzybol
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości
Dnia pięknego Mon, 09 May 2011 22:26:02 +0200 osobnik zwany Grzybol
wystukał:
Zabola3o:-) ? To ?wietnie. Mia3o bolea...
na razie to boli twoje kodowanie.
napraw wreszcie tego szajsowatego opsluka

Mam dobrze.

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 20:35:14
Autor: masti
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów
Dnia pięknego Mon, 09 May 2011 22:33:31 +0200 osobnik zwany Grzybol
wystukał:

UÂżytkownik "masti" <gone@to.hell> napisaÂł w wiadomoÂści
Dnia piĂŞknego Mon, 09 May 2011 22:26:02 +0200 osobnik zwany Grzybol
wystukaÂł:

masz Ĺşle.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-09 22:37:17
Autor: Grzybol
Dnia pięknego Mon, 09 May 2011 22:33:31 +0200 osobnik zwany Grzybol
wystukał:
U?ytkownik "masti" <gone@to.hell> napisa3 w wiadomo?ci
Dnia pieknego Mon, 09 May 2011 22:26:02 +0200 osobnik zwany Grzybol
wystuka3:
Zabola3o:-) ? To ?wietnie. Mia3o bolea...
na razie to boli twoje kodowanie.
napraw wreszcie tego szajsowatego opsluka
Mam dobrze.
masz źle.

Niezależny biegły!!!!!!! Mam dobrze czy źle????

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 00:02:24
Autor: morghul
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Ponieważ nie znam żadnego z was to mam to w dupie, temu który da więcej przyznam rację. Oferty na priv ;)

P.S.
Swoją drogą Grzybol, pasjonujące jest przyglądanie się temu jak podkurwiasz tu niektórych ;)

--

morghul

Data: 2011-05-09 22:12:31
Autor: masti
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów
Dnia pięknego Tue, 10 May 2011 00:02:24 +0200 osobnik zwany morghul
wystukał:

SwojÂą drogÂą Grzybol, pasjonujÂące jest przyglÂądanie siĂŞ temu jak
podkurwiasz tu niektĂłrych ;)

jak niewiele Ci potrzeba by się podniecić. Wystarczy bluzgający koleś :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-10 06:32:55
Autor: Tytus
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
jak niewiele Ci potrzeba by się podniecić. Wystarczy bluzgający koleś :)

dla mie niejaki grzybol to troll który nie szanuje własnego jenzyka a ponadto nie ma pojęcia o pord, więc po co go z szamba wyciągać?

Data: 2011-05-10 08:32:35
Autor: Grzybol
Użytkownik "Tytus" <Tytus1977@yahoo.com> napisał w wiadomości
jak niewiele Ci potrzeba by się podniecić. Wystarczy bluzgający koleś :)
dla mie niejaki grzybol to troll który nie szanuje własnego jenzyka a ponadto nie ma pojęcia o pord, więc po co go z szamba wyciągać?

WOW!!
Jestem pod wrażeniem.

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 09:09:06
Autor: Tytus
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Siemka

*** "Grzybol"
WOW!! Jestem pod wrażeniem.

Kolina robi na Tobie takie wrazenie???
Nie dyskutuj z chujem - cytujac klasyka

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-10 09:16:21
Autor: Grzybol
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Siemka
*** "Grzybol"
WOW!! Jestem pod wrażeniem.
Kolina robi na Tobie takie wrazenie???
Nie dyskutuj z chujem - cytujac klasyka

Nie pękaj, wiedziałem komu odpowiadam...

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 09:17:56
Autor: Grzybol
[...]

A tekst nalezy do mojego Mistrza. Mam abonament.

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 13:25:10
Autor: morghul
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Swoj? drog? Grzybol, pasjonuj?ce jest przygl?danie sie temu jak
podkurwiasz tu niektórych ;)

jak niewiele Ci potrzeba by się podniecić. Wystarczy bluzgający koleś :)

Mnie nie podnieca bluzganie Grzybola tylko to jak wy się podniecacie jego bluzganiem  :P

--

morghul> BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-10 13:36:00
Autor: Grzybol
Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]

Chyba mnie z kimś mylisz. Ja i bluzgi? Pierwsze słysze...

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 14:37:49
Autor: morghul
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Chyba mnie z kimś mylisz. Ja i bluzgi? Pierwsze słysze...

-- Grzybol

Nie dla mnie ale niektórzy tak twierdzą ;) Zresztą jebać to, jak się komuś nie podoba to nie wiem jaki problem killfileować.
--

morghul

Data: 2011-05-10 07:47:10
Autor: kocyk
morghul wrote:
[...]

Ej, to ja jestem jego idolem!
K.

Data: 2011-05-10 07:31:19
Autor: ursynek
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3 e orzecznictwo s?d�w ? sprawa dotyczy wszystk ich motocyklist�w
W dniu 2011-05-09 22:37, Grzybol pisze:
Uďż˝ytkownik "masti"<gone@to.hell>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Dnia pi�knego Mon, 09 May 2011 22:33:31 +0200 osobnik zwany Grzybol
wystukaďż˝:
[...]
masz �le.

Niezale�ny bieg�y!!!!!!! Mam dobrze czy �le????

http://imageshack.us/f/842/niezalenybiegy.png/

krzaczysz.

Pozdrawiam.

Data: 2011-05-10 21:20:16
Autor: Grzybol
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dĂłw ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistĂłw

Miałem źle. Jestem chujem...

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 09:47:37
Autor: Marcin N
Użytkownik "Grzybol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iq9j53$j3$1@mx1.internetia.pl...

Zabolało:-) ? To świetnie. Miało boleć...

=================

Wy tu się wykłócacie, a tam płoną lasy... znaczy, tego... kolegę papuga wrabia.

Data: 2011-05-10 21:55:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-09 22:26, Grzybol pisze:

Wiesz, napisałem Twoim językiem,
Naszym językiem. To język Twoich ojców.

Ja przynajmniej wiem, kim byli, dziecię dworca !

[...]
Ale rozumiem, Ĺźe dla Ciebie to tylko abstrakcja...
P.S. Na huj linkujesz do stronki opisującej ekscesy seksualne twoich
przemiłych tatusiów ? (pytam, bo nie wiem).
ZDRAVIM !
Zabolało:-) ? To świetnie. Miało boleć...

Skądże. Ale miło dowiedzieć się, że ktoś się starał.

Data: 2011-05-09 21:38:49
Autor: HK8
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Na pewno masz rację, tylko jeśli zapłacisz firmie %, to o ten % będzie mniej środków na naprawę motocykla, to błędne koło.
Czyli odszkodowanie to 100% kosztów naprawy, więc ile można dołożyć z własnej kieszeni ?
W moim przypadku naprawa jest wyceniona na 20 000 zł. Połowa ceny nowego motocykla, która zapłaciłem.
Czekam jeszcze ok. 2 dni na ostateczną odpowiedź od ubezpieczyciela o odpowiedzialności (dziś rozmawiałem z biegłym powołanym przez ubezpieczyciela, który uważa, że tym samym pasem obok samochodu nie ma prawa jechać motocykl, co wynika z definicji pasa ruchu, więc wiem co będzie, on teraz siedzi i robi rysunki i przepisuje teksty  z poprzednich opinii w podobynych sprawach) potem dam Wam znać kto jest ubezpieczycielem.
Pozdrawiam,
HK8

Data: 2011-05-09 21:07:00
Autor: AZ
naganna praktyka ubezpieczycieli ? zÂłe orzecznictwo sÂądĂłw ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistĂłw
On 2011-05-09, HK8 <pwie@o2.pl> wrote:
Czekam jeszcze ok. 2 dni na ostatecznÂą odpowiedÂź od ubezpieczyciela o odpowiedzialnoÂści (dziÂś rozmawiaÂłem z biegÂłym powoÂłanym przez ubezpieczyciela, ktĂłry uwaÂża, Âże tym samym pasem obok samochodu nie ma prawa jechaĂŚ motocykl, co wynika z definicji pasa ruchu, wiĂŞc wiem co bĂŞdzie, on teraz siedzi i robi rysunki i przepisuje teksty  z poprzednich opinii w podobynych sprawach) potem dam Wam znaĂŚ kto jest ubezpieczycielem.

Cycat:
-- -- --
7. "pas ruchu" - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony
znakami drogowymi;
-- -- --

Czy motocykl to pojazd wielosladowy? Chyba ze po solidnym dzwonie. Co
wiecej, motocykl nie tylko moze omijac pojazdy na tym samym pasie ruchu
ale moze je wyprzedzac bez zachowania 1 metra bezpiecznej odleglosci
ktory musza zachowac pojazdy wielosladowe wyprzedzajac jednoslad.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 23:22:04
Autor: Arni
naganna praktyka ubezpieczycieli ? zÂłe orzec znictwo sÂądĂłw ? sprawa dotyczy wszystkich m otocyklistĂłw
AZ pisze:

-- -- --
[...]

do tego "wystarczający" oznacza ze musi sie zmiescic conajmniej jeden pojazd, górna liczba nie jest ograniczona. Z tego mozna implikowac własnie mozliwosc jazdy w korku.
Wszystkim sie wydaje ze nie mozna bo przeciez jeden pojazd nie moze zajmowac dwóch pasów tylko ze im sie troche mylą pojęcia. zakaz jazdy obok siebie dotyczył tylko rowerów a po ostatnich zmianach - nie wiem.
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-05-09 23:31:53
Autor: HK8
naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
ubezpieczyciel wg tego co mówi wygrywa sprawy twierdząc, że z definicji pasa wynika, że obok samochodu nie może znajdować się motocykl
zadanie, wyzwanie to udowodnić, że jest inaczej

dlatego napisałem, że sprawa dotyczy wszystkich, bo jeśli tak jest, to każdy, jadąc w korku, lub bez korka tym samym pasem, o tym musi wiedzieć a nie tylko ubezpieczyciel uchylający się od wypłaty odszkodowania

nawet policja nie wie ...

Data: 2011-05-09 21:44:13
Autor: PN
W dniu 2011-05-09 21:38, HK8 pisze:
[...]

Jeśli wygrasz, to sąd zasądzi Tobie koszty Twojego adwokata od ubezpieczyciela. Pamiętaj tylko żeby w umowie z prawnikiem zaznaczyć, że to faktycznie Ty dostaniesz te koszty:)

Czekam jeszcze ok. 2 dni na ostateczną odpowiedź od ubezpieczyciela

nie ma sensu - jeśli coś dostaniesz to ochłap na odczepne.

potem dam Wam znać kto jest ubezpieczycielem.
Pozdrawiam,
HK8

Bez znaczenia. Prowadziłem sprawy  przeciwko  większości. Nikt z nich się nie wyróżnia in plus ani in minus.

Data: 2011-05-09 21:51:17
Autor: HK8
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Dzięki jutro podzwonię po takich firmach myślałem, że trzeba zapłacić z odszkodowania.
Czyli kontakt  w necie się przydaje !
Czy ta sprawa jest do wygrania ?
Odezwij się.
Pozdrawiam,
HK8

Data: 2011-05-09 21:51:24
Autor: Grzybol
Prowadziłem sprawy  przeciwko  większości.

Znaczy się sedzią jesteś... A ten polecany adwokat to obcy nieznany Ci facet... Rozumiem...

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 22:05:14
Autor: PN
W dniu 2011-05-09 21:51, Grzybol pisze:
Użytkownik "PN"<klonwar@wp.pl>  napisał w wiadomości
Prowadziłem sprawy  przeciwko  większości.

Znaczy się sedzią jesteś... A ten polecany adwokat to obcy nieznany Ci
facet... Rozumiem...

Nie nie jestem.
Sędzia nie prowadzi spraw przeciwko komuś:) Sąd jest arbitrem, to do sądu się przynosi swoją sprawę, plus wszystkie dowody na jej poparcie. Druga strona przynosi swoje dowody. A sąd ma za zadanie je bezstronnie ocenić. Sąd nie szuka sam "jak bylo naprawdę" ani kto "tak naprawdę ma rację". Sąd tylko ocenia dowody, które mu wskażą strony.Niezrozumienie tego prostego faktu jest najczęstszą ( moim skromnym zdaniem) przyczyną rozczarowania strony niezadowolonej rozstrzygnięciem.

Data: 2011-05-09 22:13:59
Autor: PN
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
W dniu 2011-05-09 22:09, Grzybol pisze:

prowadzisz sprawy, więc jesteś sędzią... Skoro udajesz prawnika,

Ok to jestem sędzią nie-prawnikiem? Niech Ci będzie. I jestem w zmowie. Ze wszystkim a w szczególności z tymi, z którymi przegrałeś. Kimkolwiek byli. I rozpylam hel.

Data: 2011-05-09 22:16:34
Autor: Grzybol
news:iq9hu7$mor$1inews.gazeta.pl... W dniu 2011-05-09 22:09, Grzybol pisze:
[...]

Własnie. Teraz lepiej.

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 22:21:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-05-09 22:16, Grzybol pisze:

wszystkim a w szczególności z tymi, z którymi przegrałeś. Kimkolwiek byli.
I rozpylam hel.
Własnie. Teraz lepiej.

Nie trudno Cie zaspokoić :>

Data: 2011-05-09 22:58:35
Autor: Grzybol
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Użytkownik "PN" <klonwar@wp.pl> napisał w wiadomości

Ok to jestem sędzią nie-prawnikiem?

A tak jeszcze se napisze. Dla mnie sędzia to nie prawnik. Poniżej wyjaśnienie:
Absolwent prawa ma kilka dróg:
1. Jak ma tatusia lub wujka adwokata to robi aplikację adwokacką.
2. JAk jest zdolny ale biedny - aplikację radcy prawnego.
3. Jak jest matołem z zapędami sadystycznymi - zostaje prokuratorem.
4. Największe tłumoki, wręcz debile, najczęściej kobiety, brzydkie, niestukane na studiach przez nikogo zostają sędziami.

I powiedz mi, że jest inaczej...

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 07:44:09
Autor: kocyk
Grzybol wrote:
[...]

Odrobine. Sa jeszcze take tlumoki, ktorych nie chca nawet na sedziowska, ida na komornikow.
K.

Data: 2011-05-10 09:51:25
Autor: Marcin N
Użytkownik "Grzybol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iq9l24$i25$1@mx1.internetia.pl...

4. Największe tłumoki, wręcz debile, najczęściej kobiety, brzydkie,
niestukane na studiach przez nikogo zostają sędziami.

===========

To by się nawet mogło zgadzać. Ostatnio byłem w sądzie i tam taka jedna... kropka w kropkę - jak z Twojego opisu. ;)

Data: 2011-05-09 22:18:55
Autor: Tytus
[...]

U nas tak trzeba - w sadzie w Grojcu dziala dosc znany warszawski adwokat. Specjalizuje sie w sprawach cywilnych, uwazany jest za bardzo skutecznego. Byc moze lekko pomaga mu w tej skutecznosci fakt ze najczesciej w sprawach ktore prowadzi orzeka jego corka ktora jest sedzia.
Ot polska wlasnie...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-10 09:52:23
Autor: Marcin N
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Użytkownik "Tytus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iq9i78$o2f$1@inews.gazeta.pl...

Siemka
"Grzybol"
[...]

Czy to aby nie jest nielegalne? Toż strona przeciwna musiałaby być niespełna rozumu, żeby nie przenieść sprawy do innego sądu.

Data: 2011-05-10 10:12:42
Autor: Tytus
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Siemka

***"Marcin N"
Czy to aby nie jest nielegalne? Toż strona przeciwna musiałaby być niespełna
 rozumu, żeby nie przenieść sprawy do innego sądu.

W cywilnych jest chyba rejonizacja - nie wiem czy to legalne czy nie ale tak jest.
Pani sedzia wystepuje pod nazwiskiem meza. Ale z tego co wiem to klienci pana adwokata nie narzekaja, przyjazni sie on rowniez z bieglymi i podobno wiele potrafi zalatwic n.p. taki drobiazg jak zmniejszenie liczby zer w wycenach nieruchomosci . A i on sam nie narzeka na 2-3 krotna w tygodniu podroz do Grojca na rozprawy, bo jak powiada ludek tam hojny starczy i dla ksiedza i dla mecenasa... Uklad trwa od lat.
Wiem rowniez ze w sadzie rejonowym w Pruszkowie zazalenia na postanowienia sedziego sadu rodzinnego rozpatrywane jest przez tego wlasnie sedziego. Tak jest prosciej i latwiej - po co angazowac w sprawe osoby trzecie :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-10 09:26:15
Autor: szerszen

Użytkownik "HK8" <pwie@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iq9fsa$fnf$1@inews.gazeta.pl...

Na pewno masz rację, tylko jeśli zapłacisz firmie %, to o ten % będzie mniej środków na naprawę motocykla, to błędne koło.
Czyli odszkodowanie to 100% kosztów naprawy, więc ile można dołożyć z własnej kieszeni ?

teraz to po ptokach, ale na przyszłość polecam das, parę złotych rocznie się płaci, ale ma się w takich przypadkach spokojną głowę, słyszałem o przypadkach, gdzie widok samej naklejki zmieniał podejście rzeczoznawcy ubezpieczyciela

Data: 2011-05-11 08:25:24
Autor: KiloSierra
W dniu 11/05/10 09:26, szerszen pisze:

[...]

mozesz rozwinac co polecasz??

Data: 2011-05-11 08:57:18
Autor: szerszen

www.das.pl ubezpieczenie prawne kierowcy lub pojazdu, w razie kolizji wypadku, to oni się wszystkim zajmują i w razie czego ciebie reprezentują w sądzie, oczywiście wszystko w ramach rocznej opłaty, szczegóły na stronie

Data: 2011-05-11 16:03:40
Autor: szerszen
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów

Użytkownik "KiloSierra" <Kilo@sera.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dca9565$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...

tnx

no problem

obecnie nie tylko oni mają takie ubezpieczenia, ale w sumie chyba są najbardziej znani w tej dziedzinie

Data: 2011-05-12 10:41:58
Autor: Tytus
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Siemka

*** KiloSierra
[...]

Ciekawe jak to wyglada w praktyce - bo mam stycznosc z inna duza
niemiecka firma zwiazana z motoryzacja. No i jest kicha na maxa,
wszystko jest po polsku - tyle ze pod niemieckim szyldem

Data: 2011-05-13 09:26:38
Autor: szerszen

Użytkownik "Tytus" <vtr1000f@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:64679cf6-6d65-4fd0-94b6-9a8cb1bb5d9e@cu4g2000vbb.googlegroups.com...

Ciekawe jak to wyglada w praktyce

w praktyce wygląda dość dobrze, o ile jak zawsze przeczytasz zakres ubezpieczenia i wyłączenia

Data: 2011-05-10 07:39:03
Autor: Johnny
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Użytkownik "Grzybol" profilaktycznie stłukł wszystkie lustra w chlewiku:

zerkali na mnie jak na pojeba...

A gębe otwierałeś? Czy zdradził cie już wygląd?  =( :-o)

Zdroofka Johnny

naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów