naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów

Data: 2011-05-13 00:23:03
Autor: HK8
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
1. czy może ktoś widział co mówią przepisy lub orzecznictwo lub inne komentrze do kodeksu w sytuacji włączania się do ruchu gdy przeszkoda zasłania widok na drogę czyli coś jak wyjazd z bramy zza płotu, lub zza dużego pojazdu jak w mojej sytuacji ? mi na razie nie udało się nic znaleźć
nie należy mylić z ograniczoną widocznością  spowodowaną niedostateczną przejrzystością powietrza
2. czy ma ktoś książkę
Prawo o ruchu drogowym Komentarz, autor R. Stefański
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Rok wydania: 2009
Oprawa: Twarda z obwolutą
Format: 17.0x24.0cm
Język: polski
Ilość stron: 1100
ISBN: 9788376010564
Seria: DUŻE KOMENTARZE LEX

Opis:
Stan prawny na 10.04.2008 r. ?

biegły ubezpieczyciela powiedział, że tam wszystko jest, można ją kupić w wersji elektronicznej ale nie znalazłem jej w księgarniach, może jutro podzwonię po całym mieście

pozdrawiam,
HK8

Data: 2011-05-13 10:39:38
Autor: Marcin N
Użytkownik "HK8"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqhmk7$921$1@inews.gazeta.pl...

biegły ubezpieczyciela powiedział, że tam wszystko jest, można ją kupić w
wersji elektronicznej ale nie znalazłem jej w księgarniach, może jutro
podzwonię po całym mieście

Biegły ubezpieczyciela to twój wróg. Jego zadaniem jest zrobić Cię w konia i doprowadzić do zaniechania dalszych starań. Wychodzi mu to znakomicie a Ty jeszcze chodzisz do niego po porady? Czy masz na piśmie odmowę ubezpieczyciela wypłaty odszkodowania z uzasadnieniem?

naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów