naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów

Data: 2011-05-25 19:25:21
Autor: HK8
naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
Czekam na ostateczną decyzję ubezpieczyciela o odpowiedzialności, znowu przesunęli termin ponieważ konsultowali się z radcą prawnym przez tydzień na temat ryzyk związanych z procesem, więc teoretycznie będzie koeljne 2 tygodnie od tej opinii, która pojawiła się chyba 2 dni temu. Jutro mam rozmowę z likwidatorem to się może czeogoś dowiem,

Pod artykułem wywiązała się ciekawa dyskusja:
http://moto.pl/Motocykle/1,113810,9663648,Samochody_i_motocykle.html

Pozdrawiam,
HK8

naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów