nagrana rozmowa telefoniczna

Data: 2010-02-23 11:37:56
Autor: limken
nagrana rozmowa telefoniczna
jest sobie panienka która napisała że ukradłem jej telewizor
napisała o tym na jednym forum
nie ukradłem jej telewizora - nic jej nie ukradłem
więc zadzwoniłem do niej i się zapytałem co mam zrobić by przestała tak pisać i skasowała to
ona na to, że ona tego nie pisze, ale wie kto to pisał, i jak zrobię to co ona chce to poprosi tą osobę o usunięcie tego

nagrałem tą rozmowę - co mogę z nią zrobić

policja/prokuratura/publikacja w necie
o jakich paragrafach tu mówimy?
czy jest to już szantaż?

--
limken polimken

Data: 2010-02-23 11:51:50
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 23 Feb 2010 11:37:56 +0100, limken napisał(a):

[...]

Zależy o co Cię poprosiła ;-) --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-02-23 17:06:17
Autor: limken