nagroda

Data: 2011-02-23 19:43:30
Autor: mcgregorius
nagroda
1 tyś. złotych polskich (jeden tysiąc złotych) dla osoby, która poda mi dane użytkownika posługującego sie nickiem "Duch Leszka" na forum nurkowanie rec.
Jako dane uznaję:
-imię i nazwisko
-adres
-wiarygodną informację, dopuszczaną przez przepisy prawa RP na podstawie której można z pewnoscia 100% stwierdzić, że informacje te są prawdziwe.
Płatność w formie dowolnej, przelew, gotówka, jesli trzeba wystawię fakturę vat.
G --

Data: 2011-02-23 19:50:35
Autor:
nagroda
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]
.

Grzesiu Reder o co tobie chodzi ?
O słownictwo którym traktujesz ludzi i po odpowiedzi tym samym zasobem określeń wszedłeś na groźby karalne i szczucie z nagonką ?

Jeżeli cokolwiek zdarzy się osobie pod nickiem "Duch Leszka" to musisz mieć mocne alibi.

A swoją drogą to też kapitalny obraz środowiska nurków, w którym chory psychicznie zostaje instruktorem nurkowania. Że Grzegorz Reder mądry nie jest (to łagodna forma określenia) wiadomo było już kilka lat temu.

pozdrawiam rc

Tu typowy merytoryczny wpis Grzesia Redera, nic więcej nie umie tylko bluzanie jest jego wizytówką.

Wyświetl profil   Więcej opcji 30 Lip 2010, 16:55

Grzesiu Reder http://www.augustyna.pl/news/article.php3?id=197591&group=pl.rec.nurk... To co tu prezentujesz to norma dla ludzi z "IANTD Żabierek". http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&t... Jesteś tak głupi, że nawet skutecznie przypierdolić nie potrafisz. Na tych forach jest Tomasz Żabierek, Leszek Nowak i wiele ciekawych osób. Ty możesz jedynie bluzgać. pozdrawiam rc --

Data: 2011-02-23 20:58:38
Autor: mcgregorius
nagroda
> [...]

> można z pewnoscia 100% stwierdzić, że informacje te są prawdziwe.

> Płatność w formie dowolnej, przelew, gotówka, jesli trzeba wystawię fakturę

na złodzieju czapka gore?Rysiu? forsa robi wszystko...

Data: 2011-02-24 05:51:25
Autor:
nagroda
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> Grzesiu Reder o co tobie chodzi ?

na złodzieju czapka gore?Rysiu? forsa robi wszystko...

Uważaj bo sam się wpiszesz w  ..... amen.

pozdrawiam rc

Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 14-01-2011, 09:05:56
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki

Data: 2011-02-26 17:47:02
Autor: profundal
Konkurs na windykatora naleznosci
Szanowni Panstwo,
Stwierdzam ze podalem dane dotyczace ducha leszka.
Niniejszym nagroda nalezy od mnie jednak oglaszajacy konkurs uchyla sie od kontaktu i jak mniemam zaplaty nagrody.
Mysle ze najlepsza metoda windykacji jest windykacja bezposrednia!
Wszyscy chetni otrzymaja zaplate pod warunkiem skutecznej windykacji (koszty nie graja roli trzeba je jednak wyegzekwowac od ogłaszajacego konkurs)
Pozdrawiam i zapraszam

Data: 2011-02-26 09:54:02
Autor: Duch Leszka
On 26 Lut, 17:47, profundal <diveon.l...@vp.pl> wrote:
[...]
(koszty nie graja roli trzeba je jednak wyegzekwowac od og aszajacego
konkurs)
Pozdrawiam i zapraszam

Tak to jest, jak się decydujesz na jakikolwiek układ z chujem.
Mam nadzieję, że go zlicytują.

sylator

Data: 2011-02-26 20:05:21
Autor: mcgregorius
> [...]

> można z pewnoscia 100% stwierdzić, że informacje te są prawdziwe.

> Płatność w formie dowolnej, przelew, gotówka, jesli trzeba wystawię fakturę

Nie otrzymałem ŻADNEJ wiadomosci od gościa który napisał to co powyżej.Otrzymałem jedną wiadomość od kogoś o innym nicku i innym adresie mailowym.Niestety nie wykazał on żadnego związku danych z nickiem "duch leszka".Tak więc trudno o wypłatę, trzeba sie trochę postarać, oferta nadal aktualna, a moze jeszcze ktoś się dołączy? cena czyni cuda:)na tę chwilę widać, ze tysiąc w Polsce to nic, pewnie nie ma bezrobocia.

Data: 2011-02-26 13:30:23
Autor: Duch Leszka
Konkurs na windykatora naleznosci

Nie ma co Reder, rzygnąłeś kasą.

Rozumiem, że jak powiem kim jestem, to mi zapłacisz tysiąc złotych?

vat.

Będę potrzebował faktury od firmy "Nekton", może być KDP.

cena czyni cuda:)na t chwil wida ,
ze tysi c w Polsce to nic, pewnie nie ma bezrobocia.

Jak na akwizytora to rzeczywiście wywaliłeś cenę.
Może zostań prostytutką, to by oznaczało dla ciebie awans społeczny i
poprawę (od)bytu.

Duch Leszka

Data: 2011-02-28 11:22:39
Autor: Sniper
Konkurs na windykatora naleznosci
to juz nawet nie dno... to muł
Przykro to czytać. Panowie opamietajcie się! Wypowiadacie się publicznie.

Snip
P.S. grupa zdecydowanie powinna być moderowana.

Data: 2011-02-26 20:04:59
Autor:
[...]

Możliwe że środowisko brzydzi się takimi ..... jak TY.

"mcgregor...@poczta.onet.pl
Wyświetl profil   Więcej opcji 21 Lut 2010, 21:46
Witam, poszukuję osoby chętnej(za wynagrodzeniem oczywiscie)do przerabiania raz w tygodniu tematów z chemii z uczniem II-ej klasy liceum o profilu biol-chem (szkoła przyzwoita).Jeżeli posiadający wiedzę nawiaże odpowiedni kontakt z uczniem,i sam bedzie posiadał wiedzę lepszą od uczonego,współpraca jest możliwa do końca przyszłego roku,czyli matury i rozpoczęcia studiów.Warunki są tylko dwa:wiedza i umiejętność jej przekazania oraz cena:)studentom chcącym kasować jak profesura-dziekuję:)gdyby ktoś był chętny proszę o kontakt na pw. pozdrawiam G --
" Wydaj Grzesiu forsę na korepetycje dla dzieci i siebie.
W języku Polskim po kropce stosujemy spację.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-26 21:32:34
Autor: mcgregorius
Konkurs na windykatora naleznosci
Możliwe że środowisko brzydzi się takimi ..... jak TY.

"mcgregor...@poczta.onet.pl

Rysiu, jesteś alfą i omegą netu i wszystkich pozostałych bytów.Ponadto jesteś na emeryturze zusowskiej czyli żadnej, pewnie nie masz co do garnka włożyć, te twoje para-zgłoszenia trochę pewnie kosztowały.Ulżyj sobie, podaj namiary smiecia "ducha leszka", dorobisz, rodzina będzie miała co jeść przez tydzień, nie bądź egoistą.

Data: 2011-02-26 21:14:52
Autor:
> [...]

twoje para-zgłoszenia trochę pewnie kosztowały.Ulżyj sobie, podaj namiary smiecia "ducha leszka", dorobisz, rodzina będzie miała co jeść przez

Nie masz kontaktu z rzeczywistością, wyssałeś z "pały" te informacje. Podobnie jak robi to Paweł Poręba, dziwnym trafem również wyszedł z pod ręki IT Tomasz Żabierek.
Trochę spacji w tekście użyłeś, lecz za mało, postaraj się bardziej.

pozdrawiam rc

--

nagroda