nagroda

Data: 2011-02-23 19:50:35
Autor:
nagroda
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
1 tyś. złotych polskich (jeden tysiąc złotych) dla osoby, która poda mi dane użytkownika posługującego sie nickiem "Duch Leszka" na forum nurkowanie rec.
Jako dane uznaję:
-imię i nazwisko
-adres
-wiarygodną informację, dopuszczaną przez przepisy prawa RP na podstawie
której
 można z pewnoscia 100% stwierdzić, że informacje te są prawdziwe.
Płatność w formie dowolnej, przelew, gotówka, jesli trzeba wystawię fakturę
vat
.

Grzesiu Reder o co tobie chodzi ?
O słownictwo którym traktujesz ludzi i po odpowiedzi tym samym zasobem określeń wszedłeś na groźby karalne i szczucie z nagonką ?

Jeżeli cokolwiek zdarzy się osobie pod nickiem "Duch Leszka" to musisz mieć mocne alibi.

A swoją drogą to też kapitalny obraz środowiska nurków, w którym chory psychicznie zostaje instruktorem nurkowania. Że Grzegorz Reder mądry nie jest (to łagodna forma określenia) wiadomo było już kilka lat temu.

pozdrawiam rc

Tu typowy merytoryczny wpis Grzesia Redera, nic więcej nie umie tylko bluzanie jest jego wizytówką.

Wyświetl profil   Więcej opcji 30 Lip 2010, 16:55

Grzesiu Reder http://www.augustyna.pl/news/article.php3?id=197591&group=pl.rec.nurk... To co tu prezentujesz to norma dla ludzi z "IANTD Żabierek". http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&t... Jesteś tak głupi, że nawet skutecznie przypierdolić nie potrafisz. Na tych forach jest Tomasz Żabierek, Leszek Nowak i wiele ciekawych osób. Ty możesz jedynie bluzgać. pozdrawiam rc --

Data: 2011-02-23 20:58:38
Autor: mcgregorius
nagroda
> [...]

> można z pewnoscia 100% stwierdzić, że informacje te są prawdziwe.

> Płatność w formie dowolnej, przelew, gotówka, jesli trzeba wystawię fakturę

na złodzieju czapka gore?Rysiu? forsa robi wszystko...

Data: 2011-02-24 05:51:25
Autor:
nagroda
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> Grzesiu Reder o co tobie chodzi ?

na złodzieju czapka gore?Rysiu? forsa robi wszystko...

Uważaj bo sam się wpiszesz w  ..... amen.

pozdrawiam rc

Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 14-01-2011, 09:05:56
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki

--

nagroda