[BZWBK] - nagroda

Data: 2010-08-19 11:18:58
Autor: Kamil Jońca
[BZWBK] - nagroda
Kto¶ się dopytywał ostatnio. Mi wła¶nie BZWBK przelało nagrodę. Konto założone w maju ...

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

Data: 2010-08-19 11:53:30
Autor: Damian Niusy
[BZWBK] - nagroda

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:87sk2b0xkt.fsfalfa.kjonca...
Kto¶ się dopytywał ostatnio.
Mi wła¶nie BZWBK przelało nagrodę. Konto założone w maju ...

Ja sie pytałem. Też dostałem dwa dni temu 17
To co zamykamy ? :)

Damian

Data: 2010-08-19 03:54:31
Autor: ls
- nagroda
On 19 Sie, 11:53, "Damian Niusy"  wrote:
Użytkownik "Kamil "Jońca""napisał ...

> Kto¶ się dopytywał ostatnio.
> Mi wła¶nie BZWBK przelało nagrodę. Konto założone w maju ....

Ja sie pytałem. Też dostałem dwa dni temu 17
To co zamykamy ? :)

Ja juz zamknalem - nie ma na co czekac :)
--
pozdr.
ls

Data: 2010-08-19 04:28:35
Autor: gkafel
- nagroda
Ja juz zamknalem - nie ma na co czekac :)

A ja (po pozbyciu sie wszyskich kart kredytowych z 1% cashbackiem)
zostawie sobie to konto. Przynajmniej na jakis czas...
Natomiast teraz oczekuje na wyplate nagrody z Allianza. Ktos juz
dostal?

Br,
gk

Data: 2010-08-19 14:24:55
Autor: XYZ
- nagroda
On 19.08.2010 13:28, gkafel wrote:
[...]

Przecież nagrody wypłacą najwcześniej po zakończeniu tego programu.
Od 16 sierpnia obowiązuje nowy regulamin, w którym skrócili czas trwania promocji z końca września na koniec sierpnia. Nie wiem, która wersja obowiązuje osoby, które zakładały konto przed minionym poniedziałkiem.
Zastanawiam się, czy wystarczy zrobić najmniejszy przelew, żeby spełnić warunek Wpływu. Następnego dnia mogę wpłacone pieniądze przelać z powrotem?

PS. Ja juĹĽ rachunek mam ;)

Data: 2010-08-19 13:26:43
Autor: Animka
- nagroda
[...]