nagroda dla tego, który w ciemno zgadnie

Data: 2010-06-21 09:12:10
Autor: apr...
nagroda dla tego, który w ciemno zgadnie
kto to powiedział ?
..."Mogłem jednak startować - dałbym radę"

Data: 2010-06-21 11:11:58
Autor: Yanek

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvnada$oq8$1inews.gazeta.pl...
kto to powiedział ?
.."Mogłem jednak startować - dałbym radę"

--

to Bolek powiedział
jaka nagroda?

Yanek

Data: 2010-06-21 09:18:51
Autor: apr...
Yanek <yanek12@op.pl> napisał(a):

> [...]
> kto to powiedział ?
> .."Mogłem jednak startować - dałbym radę"

to Bolek powiedział
jaka nagroda?

Yanek
nagrodą są moje preferencje... ;)
wyborcze,
nie głosowałem na żadnego, a tym bardziej nie zagłosuję na tych 2 baboli.

--

nagroda dla tego, który w ciemno zgadnie