nagroda w konkursie alior sync

Data: 2012-06-15 06:45:54
Autor: fotd
nagroda w konkursie alior sync
Czy ktoś z Was się orientuje, czy ,aby dostać drugie 50 zł za udział w
konkursie, które otrzymamy do 3 dni po rozliczeniu 3. transakcji kartą
płatniczą, należało wystąpić o kartę juz na etapie zakładania rachunku,czy nie
ma to znaczenia i mogłem wystąpić o kartę już po założeniu rachunku - po
otrzymaniu umowy i zalogowaniu się na moje konto ? Niestety odruchowo
"odhaczyłem" opcję karty w początkowym etapie,ale juz o nią wystąpiłem. BTW :
50 zł już dostałem ;)

--

nagroda w konkursie alior sync