[Nie]nagrywanie p造t.

Data: 2011-08-15 11:31:43
Autor: _THX
[Nie]nagrywanie p造t.
Cholera mnie bierze, od wielu lat k這poty z nagrywaniem p造t, wiele nagrywarek i komputer闚 w mi璠zyczasie.
Dopiero co:
Nagrywam obraz iso na p造tk Vivitar CD (notebookiem z nap璠em DVD RW Multi).
Po nagraniu notebook nic nie widzi na tej p造tce, stacjonarny nic nie widzi.
Co wi璚ej, ta nagrana p造tka (boot CD z systemem) kompletnie "blokuje" obydwa nap璠y - komutery ruszaj dopiero po otwarciu szuflady.
Wk豉dam nagran p造tk do innego notka (R41 z napedem Combo) i ten... widzi :-
Co tam jedna p造ta, ale te sytuacje zdarzaj si notorycznie (ten sam obraz ISO nagra貫m na CD-RW, efekt identyczny, co wi璚ej trudno by這 usun望 nagranie czyli sformatowa RW, bo jej rzekomo "nie by這" w napedzie, szcz窷liwie Nero pom鏬) i od lat, w r霩nych konfiguracjach.
Czy otrzymam rad "zmie zasilacz"??
;-)
THX

Data: 2011-08-15 13:49:32
Autor: Rafa ukawski
[Nie]nagrywanie pyt.
On 2011-08-15 13:31, _THX wrote:
Cholera mnie bierze, od wielu lat kopoty z nagrywaniem pyt, wiele
nagrywarek i komputer籀w w midzyczasie.
Dopiero co:
Nagrywam obraz iso na pytk Vivitar CD (notebookiem z napdem DVD RW Multi).
Po nagraniu notebook nic nie widzi na tej pytce, stacjonarny nic nie widzi.
Co wicej, ta nagrana pytka (boot CD z systemem) kompletnie "blokuje" obydwa
napdy - komutery ruszaj dopiero po otwarciu szuflady.
Wkadam nagran pytk do innego notka (R41 z napedem Combo) i ten... widzi :-
Co tam jedna pyta, ale te sytuacje zdarzaj si notorycznie (ten sam obraz
ISO nagraem na CD-RW, efekt identyczny, co wicej trudno byo usun
nagranie czyli sformatowa RW, bo jej rzekomo "nie byo" w napedzie,
szczliwie Nero pom籀g) i od lat, w r籀znych konfiguracjach.
Czy otrzymam rad "zmie zasilacz"??

Myle, 髒e kto rzuci na Ciebie urok ;)

Data: 2011-08-15 15:23:10
Autor: bosskg
[Nie]nagrywanie p造t.
U篡tkownik "_THX" <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomo軼i news:j2b02v$bsj$1inews.gazeta.pl...
Cholera mnie bierze, od wielu lat k這poty z nagrywaniem p造t, wiele
nagrywarek i komputer闚 w mi璠zyczasie.
Dopiero co:
Nagrywam obraz iso na p造tk Vivitar CD

Mo瞠 po prostu zacznij u篡wa jaki markowych no郾ik闚 a nie wynalazk闚...

Krzysiek

Data: 2011-08-15 14:26:53
Autor: _THX
[Nie]nagrywanie p造t.
Samer markowe!!
(przej瞛yczy貫m si, nie vivitar lecz Verbatim CD-R, to samo p造tki Sony - najgorsze jak dla mnie - i TDK itp.).
Najlepiej sprawowa si u mnie dawny BASF (teraz Esperanza?) i niemarkowe w豉郾ie.
Ale syndrom, 瞠 zawarto嗆 na p造cie by這 wida nie bezpo鈔ednio po zapisie, lecz dopiero po kilkunastu-kilkudziesi璚iu minutach istnieje od lat.

Nie wiem, czy to kwestia no郾ik闚, czy nagrywarek, czy czytnik闚 (skoro jeden nap璠 czyta, a inny nie), czy oprogramowania i do nagrywania i do odczytu.
Czy np. do p造tek CD lepiej stosowa CD-only ni CD-DVD (combo b康 multi).
THX

-- --

Data: 2011-08-15 19:08:57
Autor: jerzu
[Nie]nagrywanie p造t.
On Mon, 15 Aug 2011 14:26:53 +0000 (UTC), "_THX"
<j666@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Najlepiej sprawowa si u mnie dawny BASF (teraz Esperanza?)

Emtec

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy雟ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-15 21:20:55
Autor: _THX
[Nie]nagrywanie p造t.
Emtec (BASF).
A Esperanza te bdb.

-- -- -
Emtec

Data: 2011-08-15 21:04:59
Autor: 2late
[Nie]nagrywanie p造t.
On 15/08/2011 3:26 PM, _THX wrote:

> Czy np. do p造tek CD lepiej stosowa CD-only ni CD-DVD (combo b康 multi).

Od kilku lat to chyba bardziej sie oplaca trzymac dane na dyskach USB. Juz 2 TB sa w przystepnej cenie.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Data: 2011-08-16 06:31:19
Autor: _THX
[Nie]nagrywanie p造t.
Podobnie jak kupowa w hipermarkecie.
Ale cz瘰to jest wygodniej p鎩嗆 do osiedlowego sklepiku.
I przy byle cyganie nie otwierac ca貫go portfela z oszcz璠no軼iami 篡cia.

Nie raz nie dwa u篡豚ym zwyk貫j dyskietki, gdyby w nowy sprz皻 by wbudowany czytnik (zewn皻rzne floppy to ju duzo zabawy, prawie jak pami耩 ta鄉owa do Commodora ;)).
A wielokrotnie du膨 zalet p造t jest, 瞠 generalnie nie da si zmieni lub wykasowa nagranych danych. -- -- -

Data: 2011-08-15 20:44:55
Autor: identifikator: 20110701
[Nie]nagrywanie p造t.
witaj w klubie, u mnie te ka盥 p造tk spierdoli...
ostatnio testuj p造tki przy nagrywaniu na pr璠ko軼i 8x...
jest lepiej...

Data: 2011-08-16 08:01:24
Autor: dorato
[Nie]nagrywanie p造t.
A ja wog鏊e nie moge nagra p造ty. Niby nagrywa ale nie moze zamkn帷 p造ty. Tzn to zakanczanie p造ty/sesji konczy si b喚dem.

Data: 2011-08-16 07:40:29
Autor: _THX
[Nie]nagrywanie p造t.
To raczej kwestia programowa.
Mo瞠 by b喚dnie ustawione nagrywanie disk_at_once lub track_at_once albo format nagrywania.
Staraj sie powr鏂i do ustawie domy郵nych programu.

-- -- -

Data: 2011-08-16 09:38:45
Autor: PK
[Nie]nagrywanie p造t.
W dniu 2011-08-16 08:01, dorato pisze:
A ja wog鏊e nie moge nagra p造ty. Niby nagrywa ale nie moze zamkn帷
p造ty. Tzn to zakanczanie p造ty/sesji konczy si b喚dem.

Z czasem plyty nagrywaly sie pod warunkiem zmniejszenia predkosci nagrywania, pozniej nagrywalo juz tylko na tych njlepszych jakosciowo, na koniec przy zamykaniu plyty wyrzucalo bledy i zawieszalo naped (komputer)
Wywnioskowalem, ze cos nie tak z komunikacja miedzy napedem a plyta.
Po wmianie plyty na ten sam model jak reka odjal.
Elektronika tez sie starzeje.

[Nie]nagrywanie p造t.