[Nie]nagrywanie p³yt.

Data: 2011-08-15 15:23:10
Autor: bosskg
[Nie]nagrywanie p³yt.
U¿ytkownik "_THX" <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2b02v$bsj$1inews.gazeta.pl...
Cholera mnie bierze, od wielu lat k³opoty z nagrywaniem p³yt, wiele
nagrywarek i komputerów w miêdzyczasie.
Dopiero co:
Nagrywam obraz iso na p³ytkê Vivitar CD

Mo¿e po prostu zacznij u¿ywaæ jaki¶ markowych no¶ników a nie wynalazków...

Krzysiek

Data: 2011-08-15 14:26:53
Autor: _THX
[Nie]nagrywanie p³yt.
Samer markowe!!
(przejêzyczy³em siê, nie vivitar lecz Verbatim CD-R, to samo p³ytki Sony - najgorsze jak dla mnie - i TDK itp.).
Najlepiej sprawowa³ siê u mnie dawny BASF (teraz Esperanza?) i niemarkowe w³a¶nie.
Ale syndrom, ¿e zawarto¶æ na p³ycie by³o widaæ nie bezpo¶rednio po zapisie, lecz dopiero po kilkunastu-kilkudziesiêciu minutach istnieje od lat.

Nie wiem, czy to kwestia no¶ników, czy nagrywarek, czy czytników (skoro jeden napêd czyta, a inny nie), czy oprogramowania i do nagrywania i do odczytu.
Czy np. do p³ytek CD lepiej stosowaæ CD-only ni¿ CD-DVD (combo b±d¼ multi).
THX

-- --
Mo¿e po prostu zacznij u¿ywaæ jaki¶ markowych no¶ników a nie wynalazków.

Data: 2011-08-15 19:08:57
Autor: jerzu
[Nie]nagrywanie p³yt.
On Mon, 15 Aug 2011 14:26:53 +0000 (UTC), "_THX"
<j666@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Najlepiej sprawowa³ siê u mnie dawny BASF (teraz Esperanza?)

Emtec

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-15 21:20:55
Autor: _THX
[Nie]nagrywanie p³yt.
Emtec (BASF).
A Esperanza te¿ bdb.

-- -- -
Emtec

Data: 2011-08-15 21:04:59
Autor: 2late
[Nie]nagrywanie p³yt.
On 15/08/2011 3:26 PM, _THX wrote:

> Czy np. do p³ytek CD lepiej stosowaæ CD-only ni¿ CD-DVD (combo b±d¼ multi).

Od kilku lat to chyba bardziej sie oplaca trzymac dane na dyskach USB. Juz 2 TB sa w przystepnej cenie.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Data: 2011-08-16 06:31:19
Autor: _THX
[Nie]nagrywanie p³yt.
Podobnie jak kupowaæ w hipermarkecie.
Ale czêsto jest wygodniej pój¶æ do osiedlowego sklepiku.
I przy byle cyganie nie otwierac ca³ego portfela z oszczêdno¶ciami ¿ycia.

Nie raz nie dwa u¿y³bym zwyk³ej dyskietki, gdyby w nowy sprzêt by³ wbudowany czytnik (zewnêtrzne floppy to ju¿ duzo zabawy, prawie jak pamiêæ ta¶mowa do Commodora ;)).
A wielokrotnie du¿± zalet± p³yt jest, ¿e generalnie nie da siê zmieniæ lub wykasowaæ nagranych danych. -- -- -