nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB

Data: 2010-12-02 12:49:08
Autor: boxfish
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
W dniu 2010-12-02 11:01, Gupik pisze:
czy te p³ytki nagrywa siê tak jak zwyk³e DVD czy trzeba w którym¶
momencie prze³o¿yæ odwrotnie [ chodzi o p³ytki dwuwarstwowe ]

zgadujê ¿e nigdy o google nie s³ysza³e¶, nie wiesz co to wikipedia i wierzysz ¿e nikt nigdy tak popularnej technologii nie opisa³, zapewne nie wiesz te¿ ¿e zwyk³a kupiona w sklepie porz±dna p³yta z filmem tez jest dwuwarstwowa i jako¶ niczego nie zmieniasz w odtwarzaczu

jak ju¿ kto¶ wspomnia³, Animka rules - pewnie zreszt± te¿ ci pomo¿e proponuj±c zassanie sterowników do napêdu dvd

Data: 2010-12-02 13:51:58
Autor: Brunon Bluthgeld
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
W dniu 2010-12-02 12:49, boxfish pisze:
[...]

Ja widzia³em porz±dne filmy na dwustronnych p³ytach. A w ogóle to ³amiecie zasadê "nie ma g³upich pytañ", JESTE¦CIE GORSI NI¯ HITLER.

(tak wiem ¿e google - to mo¿e w ogóle zamkn±æ grupe? wiêkszo¶æ w±tkow da³oby sie rozwi±zaæ po reserczu na guglu wszak)

Data: 2010-12-02 14:21:08
Autor: Dawid
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
W dniu 2010-12-02 13:51, Brunon Bluthgeld pisze:

(tak wiem ¿e google - to mo¿e w ogóle zamkn±æ grupe? wiêkszo¶æ w±tkow
da³oby sie rozwi±zaæ po reserczu na guglu wszak)

Bo ta grupa istnieje po to, ¿eby kilku zakompleksionych idiotów mog³o wy¿ywaæ siê na innych.W domu musz± pysk trzymaæ, matka lub ¿ona mo¿e w ³eb zdzieliæ, to dzia³aj± prê¿nie tutaj.To ju¿ nie jest *grupa dyskusyjna*.
Zaraz zobaczysz którzy to :-)

Data: 2010-12-02 16:06:54
Autor: Vituniu
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
To ju¿ nie jest *grupa dyskusyjna*.

No offence, ale zdaje sie mylisz grupe dyskusyjna z help deskiem.

Owszem - na wiekszosci grup mozna uzyskac pomoc, jednakze
przede wszystkim sa one miejscem wymiany mysli. A przynajmniej
byly, bo IMHO powoli umieraja...

Od zadawania tak podstawowych pytan jest... instrukcja obslugi.

Byl czas, ze osobnik slyszacy "RTFM" potulnie oddalal sie odrobic
zadanie domowe. Niestety obecnie mamy wiek poprawnosci
politycznej i trzeba podac grzecznie odpowiedz na tacy a nastepnie
przeprosic, ze tak dlugo musial czekac.

Coz... Ide juz sobie "pysk trzymac" zeby mnie "matka w leb nie zdzielila".

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-12-02 16:25:37
Autor: Dawid
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
W dniu 2010-12-02 16:06, Vituniu pisze:
[...]

To nie dotyczy twojej osoby.
Sprawa druga, je¿eli nie chcesz odpowiadaæ, nikt ciê nie zmusza.
Nie odpisuj, nie dyskutuj, to pytaj±cy sam siê postara o rozwi±zanie.
A tak naprawdê, je¿eli wszystko jest w google,to o czym chcesz tu rozmawiaæ?
Tylko po kiego tyle chamstwa?
Pozdrawiam

Data: 2010-12-02 16:30:55
Autor: boxfish
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
W dniu 2010-12-02 16:25, Dawid pisze:

A tak naprawdê, je¿eli wszystko jest w google,to o czym chcesz tu
rozmawiaæ?
Tylko po kiego tyle chamstwa?

zwa¿ proszê kto pierwszy w tym ci±gu wypowiedzi zacz±³ u¿ywaæ s³ownictwa, które chamstwem nazwaæ mo¿na EOT

Data: 2010-12-02 16:41:22
Autor: RadoslawF
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
Dnia 2010-12-02 16:30, U¿ytkownik boxfish napisa³:

[...]

Biednemu idiocie kilka osób zwróci³o uwagê ¿e zb³±dzi³ w innym
w±tku, teraz chce siê wyp³akaæ i poskar¿yæ w tym.
A tu go znowu kopi± i w dodatku inni ni¿ w poprzednim.
Pytanie czy wreszcie zrozumie czy zacznie siê skar¿yæ w kolejnym ?

Pozdrawiam

Data: 2010-12-03 05:50:28
Autor: Przemys³aw Ryk
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
Dnia Thu, 02 Dec 2010 16:25:37 +0100, Dawid napisa³(a):

To nie dotyczy twojej osoby.
Sprawa druga, je¿eli nie chcesz odpowiadaæ, nikt ciê nie zmusza.
Nie odpisuj, nie dyskutuj, to pytaj±cy sam siê postara o rozwi±zanie.

Skoro ju¿ mu siê nie chcia³o szukaæ, to my¶lisz, ¿e nagle siê zachce? Nie
widzia³e¶ nigdy wys³anych przez tego samego autora postów z tekstem "cooo -
nikt nie wie?", gdzie faktycznie znalezienie odpowiedzi na zadane pytanie
czy to w archiwum grupy, czy to na jakiej¶ stronie www zajmowa³o pi razy oko
5 minut?

A tak naprawdê, je¿eli wszystko jest w google,to o czym chcesz tu rozmawiaæ?

O tym, czego w Google jeszcze nie ma? ;)

Tylko po kiego tyle chamstwa?

Chamstwem teraz nazywa siê podabie komu¶ "wêdki" zamiast od razu "ryby"?
Smutne.

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Fortuna to niesta³a dziwka.                                              ]

Data: 2010-12-03 08:33:41
Autor: Vituniu
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
Sprawa druga, je¿eli nie chcesz odpowiadaæ, nikt ciê nie zmusza.
Nie odpisuj, nie dyskutuj, to pytaj±cy sam siê postara o rozwi±zanie.

Na przyklad zada to pytanie jeszcze siedem razy... ;)

Widzisz - ktos musi pytajacemu powiedziec, ze zawalil sprawe.
Inaczej skad bedzie wiedzial dlaczego nie dostal odpowiedzi?
Moze post nie dotarl?
  (wysle jeszcze ze 3 razy)
Moze napisal za mala czcionka?
  (wysle kapitalikami a co sprytniejszy takze w HTMLu na czerowno)
Moze nikt mu zlosliwie nie chce odpowiedziec?
  (obrazi sie i trzasnie dzwiami, wczesniej obrazajac
  takze wszystkich w okol)

A kultura osobista odpowiadajacego... oj..
Jak mawiaja - to juz zupelnie inna bajka ;)

A wlasnie... mala uwaga: Gupik, nie bierz tego wszystkiego
do siebie, dawno juz przestalismy rozmawiac a tym konkretnym
watku/pytaniu ;)

A tak naprawdê, je¿eli wszystko jest w google,
to o czym chcesz tu rozmawiaæ?

Tematow rozwojowych raczej nie brak.
To ludzi posiadajacych wiedze na ich temat coraz mniej... :/

pozdrawiam i EOT chyba ;),
Vituniu.

Data: 2010-12-02 16:38:52
Autor: boxfish
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
W dniu 2010-12-02 13:51, Brunon Bluthgeld pisze:

Ja widzia³em porz±dne filmy na dwustronnych p³ytach.

Ja nawet mam kilka, nawet tak dziwnych gdzie z jednej strony audio (cd) a z drugiej dvd ;-)

[...]

Byæ mo¿e masz racjê, byæ mo¿e na takie pytanie nie nalezy odpowiedaæ albo odpowiadaæ cierpliwie, tylko ... zastanawia mnie z jakiego powodu tak trudno wstukaæ w google "p³yta dwuwarstwowa" "p³yta dwustronna" - odpowied¼ masz natychmiast, nie musisz czekaæ, nie musisz siê liczyæ z tym ¿e nikt nie odpowie

Data: 2010-12-02 17:26:40
Autor: BrunoN Bluthgeld
nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB
W dniu 2010-12-02 16:38, boxfish pisze:

[...]

Chyba jednak trochê lepiej siê czyta odpowiedzi na banalne pytania (zazwyczaj wtedy w±tek siê konczy i po bólu) ni¿ 10 postów z rubasznymi uwagami, ¿e hohoho, ale kto¶ czego¶ nie wiedzia³ albo ¼le napisa³.

nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB