nagrywanie rozmów Wyłaczenie sygnału beep w E52

Data: 2009-12-04 17:08:41
Autor: Jarek
nagrywanie rozmów Wyłaczenie sygnału beep w E52
Witam,
polecam program Total Recall ze strony http://www.killermobile.com. Koszt, to ok.15USD. Używam ich programu również na Nokii E52 i już od kilku dni jest dostępna wersja m.in. na E52 bez "beep". Jak do tej pory uważam, że mają najlepszy program do nagrywania rozmów i często go uaktualniają.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2009-12-04 23:30:44
Autor: Amir
[...]

dzięki za podpowiedz nie znałem tego softu.

Z tego co doczytałem to najnowsza wersja :4.10
wydaje dzwięk, ale nie słyszy go druga strona,
"
Device will Beep (Caller will not hear the beep) >>
E52, E55, 5530 xpress, 6710 Navigator, 6720 Classic, N97, X6"

Jednak poradziłem sobie z tym inaczej
pozdrawiam
Amir

nagrywanie rozmów Wyłaczenie sygnału beep w E52