[Android] nagrywanie rozmow telefonicznych

Data: 2015-10-13 11:05:44
Autor: rs
[Android] nagrywanie rozmow telefonicznych
z tego co pamiętam od wersji 4.2 możliwość nagrywania rozmów telefonicznych zostala zablokowana dla niezrootowanych telefonów. czy coś sie w tej kwestii zmieniło?
jeśli tak, to jaka appkę byście polecili do nagrywania rozmów telefonicznych dla niezrootowanego telefonu z androidem 5.1.1.
z góry dzięki za sugestie. <rs>

Data: 2015-10-13 15:24:09
Autor: masti
rs wrote:

[...]

Andek 5.0 a jak się nagrywały tak nagrywają.
Jest tego cała masa w Google Play. Jakos na razie nic specjalnie super
nie trafiłem. Wszystkie działają mniej więcej tak samo

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-10-13 19:20:28
Autor: PlaMa
W dniu 2015-10-13 o 17:24, masti pisze:
[...]

ja jestem zadowolony z Evercall

Data: 2015-10-13 14:32:00
Autor: rs
On 10/13/2015 1:20 PM, PlaMa wrote:
[...]

dzięki za sugestię. wersja pro wygląda interesująco. czy ten program nagrywa również obie strony, kiedy używane są słuchawki i mikrofon?
<rs>

Data: 2015-10-14 01:57:06
Autor: PlaMa
W dniu 2015-10-13 o 20:32, rs pisze:

[...]

hmm... wydaje mi się, że tak, jednak ciężko mi to potwierdzić w 100%. Zainstaluj wersję darmową, różni się zdaje się tylko brakiem autostartu (po każdym restarcie smartphona musisz ją ręcznie uruchomić), zainstaluj i przetestuj. Myślę, że apka będzie wystarczająca do podstawowych potrzeb.

Data: 2015-10-13 22:11:47
Autor: rs
On 10/13/2015 7:57 PM, PlaMa wrote:
[...]

zainstalowałem już pro. to jest dokładnie to co mi potrzeba. nagrywa też z mikrofonu zewnętrznego. jeszcze raz dzięki za poradę. <rs>

Data: 2015-10-14 16:26:42
Autor: PlaMa
W dniu 2015-10-14 o 04:11, rs pisze:

zainstalowałem już pro. to jest dokładnie to co mi potrzeba. nagrywa też
z mikrofonu zewnętrznego. jeszcze raz dzięki za poradę. <rs>

U welcome. Jak mam AOSP na komórce to Evercall jest jedną z pierwszych do instalacji :)

Data: 2015-10-14 11:32:26
Autor: radekp@konto.pl
[Android] nagrywanie rozmow telefonicznych
Wed, 14 Oct 2015 01:57:06 +0200, w <561d9a4e$0$688$65785112@news.neostrada.pl>,
PlaMa <mariush.p@wupe.pel> napisał(-a):

> [...]

hmm... wydaje mi się, że tak, jednak ciężko mi to potwierdzić w 100%. Zainstaluj wersję darmową, różni się zdaje się tylko brakiem autostartu (po każdym restarcie smartphona musisz ją ręcznie uruchomić), zainstaluj i przetestuj. Myślę, że apka będzie wystarczająca do podstawowych potrzeb.

Generalnie to zależy od telefonu, nie każdy umożliwia nagrywania głośnika (z
mikrofonu każdy).

Data: 2015-10-14 10:38:25
Autor: AL
On 2015-10-13 17:05, rs wrote:
z tego co pamiętam od wersji 4.2 możliwość nagrywania rozmów
telefonicznych zostala zablokowana dla niezrootowanych telefonĂłw. czy
coś sie w tej kwestii zmieniło?
jeśli tak, to jaka appkę byście polecili do nagrywania rozmów
telefonicznych dla niezrootowanego telefonu z androidem 5.1.1.
z góry dzięki za sugestie. <rs>

moje telefony tego nie wiedziały :) obecny tel. przyszedł z 4.3, potem aktualizacje na 4.4.4, 5.0.2 i obecnie 5.1.1 i działa nagrywanie jak działało (tel. nie jest zrootowany).
UĹźywam ACR.

Data: 2015-10-15 22:51:12
Autor: ToMasz
W dniu 14.10.2015 o 10:38, AL pisze:
On 2015-10-13 17:05, rs wrote:
[...]

sgs4 bez roota, ARC nagrywa dobrze, czyli gdzieś tam wewnątrz, nie to co "zbiera" mikrofon. niestety jak gadam przez BT - nie nagrywa.

ToMasz

Data: 2015-10-15 19:45:47
Autor: rs
On 2015-10-13 17:05, rs wrote:
[...]

dzieki. <rs>

[Android] nagrywanie rozmow telefonicznych