[Android] nagrywanie rozmow telefonicznych

Data: 2015-10-14 10:38:25
Autor: AL
On 2015-10-13 17:05, rs wrote:
z tego co pami臋tam od wersji 4.2 mo偶liwo艣膰 nagrywania rozm贸w
telefonicznych zostala zablokowana dla niezrootowanych telefon贸w. czy
co艣 sie w tej kwestii zmieni艂o?
je艣li tak, to jaka appk臋 by艣cie polecili do nagrywania rozm贸w
telefonicznych dla niezrootowanego telefonu z androidem 5.1.1.
z g贸ry dzi臋ki za sugestie. <rs>

moje telefony tego nie wiedzia艂y :) obecny tel. przyszed艂 z 4.3, potem aktualizacje na 4.4.4, 5.0.2 i obecnie 5.1.1 i dzia艂a nagrywanie jak dzia艂a艂o (tel. nie jest zrootowany).
U偶ywam ACR.

Data: 2015-10-15 22:51:12
Autor: ToMasz
W dniu 14.10.2015 o 10:38, AL pisze:
On 2015-10-13 17:05, rs wrote:
[...]

sgs4 bez roota, ARC nagrywa dobrze, czyli gdzie艣 tam wewn膮trz, nie to co "zbiera" mikrofon. niestety jak gadam przez BT - nie nagrywa.

ToMasz

Data: 2015-10-15 19:45:47
Autor: rs
On 2015-10-13 17:05, rs wrote:
[...]

dzieki. <rs>

[Android] nagrywanie rozmow telefonicznych