nagrywarka DVD

Data: 2009-09-02 07:19:34
Autor: Irokez
nagrywarka DVD
Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci news:rojo959rm4f2kannmds7c5rjoa4mhjchu34ax.com...
czy ktos moglby mi polecic sprawdzona wewnetrzna nagrywarke na IDE,
ktora nagrywa DL, lyka rownie dobrze plusy i minusy, obsluguje plyty
RW, da sie obecnie bez problemu kupic on-line i pochodzi przynajmniej
rok. nie musi byc demonem szybkosci, zeby tylko nie zawodzila. z gory
dzieki za szybka odpowiedz. <rs>

Mialem Pionka DVR-106, nie chcial sie zepsuc a chcialem szybszy to poszedl do ludzi za piwo i nadal dziala tam (blizki znajomy)
Teraz mam DVR-111 i tez nie chce sie zepsuc, ale szybszego mi nie trza :)

Pozdrofka

--
Irokez

nagrywarka DVD