nagrywarka DVD nie rozpoznake plyty DVD RW

Data: 2011-03-30 07:51:01
Autor: Sebcio
nagrywarka DVD nie rozpoznake plyty DVD RW
Otoz mam nagrywarke Optiarc DVD RW AD-7191A i nie rozpoznaje mi plyty
DVD RW, znaczy widzi ja tylko jako 1 krotnego nagrywania, na razie mam
problem z plytka Think Xtra, plytke TDK widzi jako wielokrotnego
nagrywania. A moze ja niewlasciwie rozpoznaje symbole na plytach  bo
jest na plycie thinkXtra nadrukowane RW ale pod spodem tylko DVD+R

Data: 2011-03-30 08:13:58
Autor: JoteR
"Sebcio" napisal:

A moze ja niewlasciwie rozpoznaje symbole na plytach

A owóz.

bo jest na plycie thinkXtra nadrukowane RW

Takie cós?
http://img442.imageshack.us/img442/9003/dvdrlogo100x57.jpg
Pewnie cos oznacza, ale z pewnoscia nie ReWritable. To taki chwyt marketingowy dla zmylenia przeciwnika.

ale pod spodem tylko DVD+R

I tego sie trzymaj.

JoteR

Data: 2011-03-30 18:25:03
Autor: Czarek
W dniu 30-03-2011 07:51, Sebcio napisał/a:
[...]

tu masz wątek na ten temat (a nawet dwa wątki)

http://forum.dobreprogramy.pl/ashampoo-burning-studio-2010-dvd-nie-mozna-skasowac-t438735.html

--
Cz.

nagrywarka DVD nie rozpoznake plyty DVD RW