nagrywarka N i nagrywarka C+ tylko 2 kable - czy jest mozliwe korzystanie

Data: 2009-06-30 07:24:45
Autor: pawell32
nagrywarka N i nagrywarka C+ tylko 2 kable - czy jest mozliwe korzystanie
news.onet.pl pisze:
Mam puszczone 2 kable od konwertera twin do dwóch dekoderów z nagrywaniem. Czy jest możliwe korzystanie albo z nagrywarki n albo c+ naprzemiennie nie jednoczesne (jakieś rozdzielacze gdyż nie mam już miejsca na kolejne 2 kable) tak aby w pełni funkcjonalnie z nich korzystać? Macie jakieś pomysły ? :)

Z góry dziękuję za odpowiedź

ciężka sprawa.
konwerter quad i 2 x multiband converter.
lub 2 ręczne przełaczniki?

--
pozdrawiam. pawell32
Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-06-30 11:29:06
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 30 Jun 2009 07:24:45 +0200, pawell32 napisał(a):
news.onet.pl pisze:
[...]

A nie wystarczy quad i 2x diseq powieszone przy samym konwerterze?
Nie trzeba będzie ciągnąć dodatkowych kabli, a oba dekodery będą mogły
odtwarzać i nagrywać równocześnie.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-30 14:23:17
Autor: pawell32
news.onet.pl pisze:
[...]

pytanie tylko jak za sterujesz przełącznikiem?
poza tym nie ma w tym rozwiązaniu jednoczesnej pracy

Data: 2009-06-30 16:10:15
Autor: Jacek Osiecki
news.onet.pl pisze:
[...]

Ech, popinkoliło mi się - oczywiście że diseq tu do niczego się nie nadaje :)
Shame on me...

Pozdrawiam,