nagrywarka dvd

Data: 2010-07-05 20:53:11
Autor: Andy_Bi
nagrywarka dvd

Użytkownik "jackie" <maniomix@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0n1hg$d3n$1inews.gazeta.pl...
AVE !!!
Podpowiedzcie, jaką powinienem kupić nagrywarkę dvd? Potrzebuję ją do zrzucenia starych kaset VHS na płyty. To jest w zasadzie jedyne moje wymaganie, bo ceny nie są wysokie obecnie....tak myślę :-)
pozdr
jackie
CZESC!!!

Ja do tego celu kupiłem Panasonic DMR-ES15.
Był tani - ok 500 zł i nagrywa na płyty DVD-RAM z możliwością
edycji (obcinania) nagrań. Potem można nagranie przegrać do komputera
 i ostatecznie obrobić i wypalić na DVD.
Niestety jeszcze się do tego nie zabrałem, szukam również prostego
programu do authoringu DVD.
Drugę możliwością jest zakup:
http://www.chip.pl:80/news/sprzet/rtv/2010/07/nagrywarka-naped-dvd-i-magnetowid-w-jednym-urzadzeniu?src=nl_pp
Pozdrawiam i życzę sukcesów.

Data: 2010-07-05 21:26:43
Autor: Adam Dybkowski
nagrywarka dvd
W dniu 2010-07-05 20:53 Andy_Bi napisał(a):

[...]

Ale kombinowanie pod górkę. Obecnie za 500 zł da się już kupić nagrywarkę DVD z dyskiem twardym. Można spokojnie przyciąć nagrania po zgraniu na dysk a potem wypalić płytę DVD. Po co męczyć po drodze te nieszczęsne płyty DVD-RAM i do tego komputer...

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-07-07 21:18:21
Autor: jerzu
nagrywarka dvd
On Mon, 05 Jul 2010 21:26:43 +0200, Adam Dybkowski
<adybkows12@45wp.pl> wrote:

[...]

Przycinanie na HDD w nagrywarce to jak wizyta u ślepego fryzjera.
Pokaż mi nagdywarkę, która wytnie dokładnie co klatki. Moja tego nie
potrafi.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-09 13:11:00
Autor: Axel
nagrywarka dvd
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote in message

Przycinanie na HDD w nagrywarce to jak wizyta u ślepego fryzjera.
Pokaż mi nagdywarkę, która wytnie dokładnie co klatki. Moja tego nie
potrafi.

Moj kilkuletni Panasonic wycina. Podczas edycji moge zrobic pauze, wcisnac przewijanie poklatkowe i ponownie pauze w zadanym miejscu. Skopiowalem na nim wszystkie stare kasety z nagraniami z kamery, pocialem na poszczegolne filmy i skopiowalem na DVD.

--
Axel

Data: 2010-07-09 21:31:45
Autor: Bartłomiej Zieliński
nagrywarka dvd
Użytkownik jerzu napisał:
Pokaż mi nagdywarkę, która wytnie dokładnie co klatki.

Panasonic DMR-EH68. Jeśli wierzyć temu co widzę na ekranie, przycina z dokładnością do jednej klatki.

Data: 2010-07-19 21:25:04
Autor: jackie
nagrywarka dvd
AVE !!!
No dobra, to jaką polecacie nagrywarkę, bez dysku i niedrogą, która spełni moje oczekiwania (podaję again): chcę przegrać stare kasety na płytki i tyle, innych priorytetów nie mam :-) A o kłopotach już pisałem ...
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2010-07-20 00:22:00
Autor: Adam Dybkowski
nagrywarka dvd
W dniu 2010-07-19 21:25 jackie napisał(a):

No dobra, to jaką polecacie nagrywarkę, bez dysku i niedrogą, która
spełni moje oczekiwania (podaję again): chcę przegrać stare kasety na
płytki i tyle, innych priorytetów nie mam :-) A o kłopotach już pisałem ...

Nie ma dobrych nagrywarek bez dysku.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-07-20 01:36:27
Autor: jackie
nagrywarka dvd
AVE !!!

Adam Dybkowski pisze:
Nie ma dobrych nagrywarek bez dysku.

No dobra, ale nagram płytki z VHSu?? Jak nagram to może byc z dyskiem albo i bez, niedroga... jaka? :-)
pozdr
jackie
CZESC!!!

nagrywarka dvd