nagrywarka dvd/hdd a programowanie nagran

Data: 2011-01-17 00:49:01
Autor: Padre
nagrywarka dvd/hdd a programowanie nagran

Oraz jaka jest funcjonalnosc PVR'ow w satelitarnych platformach n,
cyfra+ i cyfrowego polsatu? Czy jest tam mozliwosc nagrywania calych
seriali i nie trzeba nic wiecej ustawiac (nagrywanie z EPG)

Ja do nagrywania SAT uĆŒywaƂem wƂasnego tunera z HDD i CI Kathrein UFS821 i moduƂu CI z kartą Cyfrowego Polsatu, w nim miaƂem opcję "nagrywanie serialu" i nagrywaƂ kolejne odcinki niezaleĆŒnie od tego czy byƂy co dzieƄ, co tydzieƄ i o ktĂłrej godzinie, sam sobie sprawdzaƂ z EPG kiedy jest kolejny odcinek. Teraz mam Sagemcom i zyskaƂem HD ale straciƂem komfort...

nagrywarka dvd/hdd a programowanie nagran