najbardziej lamerskie pytanie na liście - przegląd auta

Data: 2012-06-13 12:22:11
Autor: ryszardgronowski
najbardziej lamerskie pytanie na liście - przegląd auta
W dniu środa, 13 czerwca 2012 20:44:52 UTC+2 użytkownik lamia napisał:
zrobiłam mj pierwszy przegląd w serwisie i troche się zdziwiłam, że nie dają pieczątki w dowodzie.
czy ja muszę robić dwa przeglądy??

jakkolwiek głupie pewnie pytanie - nie mam pojęcia i porszę o poważne odpowiedzi :]

Jeśli masz NOWY samochód to dopiero po trzech latach obowiązuje Cię "przegląd techniczny" który wykonujesz w dowolnej stacji diagnostycznej (i tam wbiją Ci stempelek :) ).
Do tego czasu jeździsz tylko na przeglądy gwarancyjne do autoryzowanego dealera (ASO danej marki) a on wbija Ci stempel w karcie gwarancyjnej. Jest to niezbędny zabieg by zachować gwarancję.

Pozdrawiam

najbardziej lamerskie pytanie na liście - przegląd auta