najbardzije cichy wentylator AM3 - jaki wybrac?

Data: 2011-11-08 07:40:44
Autor: kyte
najbardzije cichy wentylator AM3 - jaki wybrac?
Witam. Poszukuje cichego markowego wentylatora dla ATHLONA docelowo PHENOMA. W zwiazku z tym, ze chcialbym go lekko podkrecic - prosze o pomoc jaki wentylator bylby najbardziej odpowiedni. Chciallbym zeby byl przy tym praktycznie nieslyszalny.... Jedyny jaki wpadl mi w rece byl kiedys  SCYTHE GRAND KAMA CROSS, czy jest on bardziej wydajny i cichy od MUGENA3? Mam plyte i obudowe MICRO-ATX... Dzieki za pomoc!

pozdr. j.

Data: 2011-11-08 07:56:52
Autor: Andrzej

kyte wrote:

[...]

dobrą opcją może być  Spartan HE923, a do tego wentylator Noctua NF-B9

Data: 2011-11-09 06:33:02
Autor: kyte
najbardzije cichy wentylator AM3 - jaki wybrac?
Rzucilem sie i... zamowilem NINJE 3 ;-)). Mam nadzieje ze bedzie odpowiedni. Calosc ma chodzic z AMD ATHLON II X3 455 3.3 GHz AM3. Tak na marginesie, wiem ze to nie rakieta dla overclockerow - ale w jaki sposob mozlwiwie najwyzej mozna podrekcic ten procesor?

Pozdr. J.

Data: 2011-11-09 09:58:32
Autor: Leszek K.
Dnia Wed, 9 Nov 2011 06:33:02 +0100, kyte napisał(a):

[...]

Po pierwsze spróbuj odblokować czwarty rdzeń.

najbardzije cichy wentylator AM3 - jaki wybrac?