najcienszy telefon, jaki?

Data: 2013-04-19 07:00:46
Autor: $heikh el $hah
najcienszy telefon, jaki?
W dniu 2013-04-19 00:14, Paweïżœ pisze:
Witam, poszukuje mozliwie najcienszego telefonu, warnek to tradycyjna
klawiatura (nie QWERTY). Google wyrzuca mi jakies dotykowe cuda albo starego
Samsunga ktorego i tak ciezko gdzies znalezc, moze ktos podpowie?

Wybacz szczere zapytanie, ale co – w dupie chcesz go sobie trzymać?

--
╯(⌐■_■)╯ ïž” ┻━┻
ɄɐɄ$ ŚŸÇ ɄʞıǝɄ$

Data: 2013-04-19 16:08:35
Autor: Marcin N
najcienszy telefon, jaki?
W dniu 2013-04-19 07:00, $heikh el $hah pisze:

Wybacz szczere zapytanie, ale co – w dupie chcesz go sobie trzymać?

Serio Twoje szczere myƛli podÄ…ĆŒyƂy tym torem? Co ma dupa do gruboƛci telefonu? Ɓatwiej go zrolować?

--
MN

Data: 2013-04-19 16:40:50
Autor: Marilok
najcienszy telefon, jaki?

UĆŒytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisaƂ w wiadomoƛci
W dniu 2013-04-19 07:00, $heikh el $hah pisze:

Wybacz szczere zapytanie, ale co – w dupie chcesz go sobie trzymać?

Serio Twoje szczere myƛli podÄ…ĆŒyƂy tym torem?

Sam jest dupa, więc tak mu się kojarzy.

Data: 2013-04-20 13:30:56
Autor: G Nowak
najcienszy telefon, jaki?
On 19/04/2013 06:00, $heikh el $hah wrote:
[...]

Moze nie w dupie, a w aktowce, ale wtedy uzylby wyszukiwarki na gsmarena, zamiast to agitowac na grupie...

http://goo.gl/LBbKs

--
Pozdr

najcienszy telefon, jaki?