najemca mieszkania zniknął

Data: 2009-09-01 08:13:36
Autor: Kapsel
najemca mieszkania zniknął

W imieniu kumpla chciałem Was zapytać jakie kroki można podjąć w poniższej
sytuacji:

Wynajmuję mieszkanie i już 3 miesiąc lokator nie płaci czynszu. Po 2
miesiącach zalegania z opłatami, były telefony, rozmowy itd. ale nic to nie
dało. Wyczytałem, że jeśli najemca zalega z opłatami za 2 miesiące to
przysługuje mi prawo wypowiedzenia umowy bez zachowania 3 miesięcznego
okresu.
Tylko co jeśli nie mogę dostarczyć wypowiedzenia na piśmie lokatorowi. Nie
odbiera telefonów, w mieszkaniu go nie ma, słuch po nim zaginął. Co jeśli
on już dawno się zmył? Mam czekać w nieskończoność? Kiedy mogę wejść do
mieszkania siłą i zrobić zastaw na jego rzeczach. O ile one tam jeszcze
są...
Już miesiąc nie mam z najemcą żadnego kontaktu.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-09-01 07:23:33
Autor: GK
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

W imieniu kumpla chciałem Was zapytać jakie kroki można podjąć w poniższej
sytuacji:
(...)

Sprawdzić, czy wszystkie opłaty za media itp. są opłacone, a potem zacząć się cieszyć, że lokator raczył opuścić mieszkanie bez konieczności przeprowadzania eksmisji.

GK --

Data: 2009-09-01 13:59:58
Autor: pamana
[...]

nie wiem  na co jeszcze czekasz ??

sprawdż czy czynsz i media są opłacone ,czy mieszkanie jest w stanie używalnosci i szukaj kolejnego lokatora.
p.

najemca mieszkania zniknął