najemca nie wywwiazuje sie z umowy

Data: 2009-03-03 16:33:08
Autor: Cavallino
najemca nie wywwiazuje sie z umowy
Uzytkownik "Michal" <rabbit50@tenbit.pl> napisal w wiadomosci news:m2k5764oek.fsftenbit.pl...

Witajcie Grupowicze

Wynajmuje mieszkanie i najemca nie wywiazuje sie z umowy, tzn. nie
zaplacil czynszu za mieszkanie w terminie zawartym w umowie (do dzis
nie zaplacil).

najemcy nie chca opuscic mieszkania.
co moge w tej sprawie zrobic aby usunac najemcow z mieszkania.

Sad, komornik, mieszkanie zastepcze, eksmisja.
Lata cale zapewne.

Data: 2009-03-03 16:51:40
Autor: krzysiek82
najemca nie wywwiazuje sie z umowy
Mój znajomy zrobił to inaczej wynajmował pewnemu facetowi mieszkanie przez kilka miesięcy facet jednak w pewnym momencie przestał płacić. Obiecał, że zapłaci w przyszłym miesiącu za całość. Jednak tego nie zrobił. Kolega więc poszedł do niego (ten baran jeszcze zamki zmienił) wywalił go z mieszkania oraz jego rzeczy. Zmienił założył znowu nowe zamki i po temacie. To mieszkanie to jego własność więc może z nim robić co chce.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-03 09:57:06
Autor: witek
krzysiek82 wrote:
[...]

Bo facet był sierota. Inaczej, twój znajomy miałby "po wypłacie" i to przez długie miesiące.

Data: 2009-03-03 16:57:43
Autor: Liwiusz
krzysiek82 pisze:
[...]

   :) Rozpoczynamy kolejny flejm?

--
Liwiusz

Data: 2009-03-03 17:05:28
Autor: PlaMa
W dniu 2009-03-03 16:51, krzysiek82 pisze:

Mój znajomy zrobił to inaczej wynajmował pewnemu facetowi mieszkanie
przez kilka miesięcy facet jednak w pewnym momencie przestał płacić.
Obiecał, że zapłaci w przyszłym miesi±cu za cało¶ć. Jednak tego nie
zrobił. Kolega więc poszedł do niego (ten baran jeszcze zamki zmienił)
wywalił go z mieszkania oraz jego rzeczy. Zmienił założył znowu nowe
zamki i po temacie. To mieszkanie to jego własno¶ć więc może z nim robić
co chce.

Michale nie słuchaj idioty, który opisuje poczynania innego idioty bo skończysz w pace, płac±c odszkodowania niepłac±cym dalej lokatorom.

Data: 2009-03-03 16:10:53
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 03 Mar 2009 17:05:28 +0100, PlaMa napisał(a):
[...]

Dokładnie, niestety takie jest nasze chore prawo.
Po prostu trzeba utrudnić życie temu lokatorowi jak najbardziej się da
- odci±ć wodę, gaz, pr±d... może pomoże :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-03 19:13:05
Autor: PlaMa
W dniu 2009-03-03 17:10, Jacek Osiecki pisze:

[...]

też chyba nie wolno? Zwłaszcza w zimę... ale tego nie wiem więc nie będę się upierał : )

Data: 2009-03-03 19:36:19
Autor:
najemca nie wywwiazuje sie z umowy
też chyba nie wolno? Zwłaszcza w zimę... ale tego nie wiem więc nie będę się upierał : )

Ale by zamieszkać z nimi to chyba nie ma przeszkód. W końcu to jego mieszkanie. Stawiam że po pewnym czasie sami się wyprowadz± (chyba ze wyj±tkowo nienormalni).

Data: 2009-03-03 20:21:01
Autor: castrol
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:

Ale by zamieszkać z nimi to chyba nie ma przeszkód. W końcu to jego mieszkanie. Stawiam że po pewnym czasie sami się wyprowadz± (chyba ze wyj±tkowo nienormalni).

Co z tego ze to jest jego mieszkanie jak w posiadaniu tego mieszkania jest zupelnie kto inny? W jaki sposob mieliby z nim zamieszkac? Mieliby sie wlamac do "nie swojego" mieszkania?

Jacek Kustra

Data: 2009-03-20 21:39:11
Autor: jb
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
W jaki sposob mieliby z nim zamieszkac?

Wej¶ć w posiadanie zgodnie z art. 342-344 kc, w taki sposób, aby nie naruszyć
art. 193 kk. Mieliby
sie wlamac do "nie swojego" mieszkania?

To nie jest zakazane.

Data: 2009-03-04 09:07:44
Autor: krzysiek82
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Znalazł się inteligent, co za brany w tym kraju żyj±.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-08 21:47:04
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 04 Mar 2009 09:07:44 +0100, krzysiek82 napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Jaki¶ konkretny przepis zabrania wypowiedzenia umowy elektrowni, gazowni?
Nie wiem jak z wodoci±gami - może tu trudniej...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-12 21:31:42
Autor: castrol
Jacek Osiecki pisze:

Jaki¶ konkretny przepis zabrania wypowiedzenia umowy elektrowni, gazowni?
Nie wiem jak z wodoci±gami - może tu trudniej...

No to najemca sobie pojdzie i podpisze swoja umowe z dostawcami mediow

Jacek Kustra

Data: 2009-03-19 23:40:07
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 12 Mar 2009 21:31:42 +0100, castrol napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
Jaki¶ konkretny przepis zabrania wypowiedzenia umowy elektrowni, gazowni?
Nie wiem jak z wodoci±gami - może tu trudniej...
No to najemca sobie pojdzie i podpisze swoja umowe z dostawcami mediow

Jasne, ale podejrzewam że zdecydowana większo¶ć po odł±czeniu mediów po
prostu zmięknie. Co nie zmienia faktu, że rzeczywi¶cie ciężko jest wykurzyć
niepłac±cego sprytnego złodzieja...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-20 21:46:50
Autor: jb
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> napisał(a):

Jaki¶ konkretny przepis zabrania wypowiedzenia umowy elektrowni, gazowni?
Nie wiem jak z wodoci±gami - może tu trudniej...

No wyobraĽ sobie, że taki przepis istnieje - art. 92 ust. 2 pkt 2 ustawy  -
Prawo budowlane.
Przepis jest w sumie do¶ć idiotyczny, jak i zawieraj±cy potrójne odesłanie do
innych przepisów, ale jak na razie TK go nie zakwestionował i wci±ż obowi±zuje...

Data: 2009-03-03 17:51:04
Autor: castrol
najemca nie wywwiazuje sie z umowy
krzysiek82 pisze:
Mój znajomy zrobił to inaczej wynajmował pewnemu facetowi mieszkanie przez kilka miesięcy facet jednak w pewnym momencie przestał płacić. Obiecał, że zapłaci w przyszłym miesi±cu za cało¶ć. Jednak tego nie zrobił. Kolega więc poszedł do niego (ten baran jeszcze zamki zmienił) wywalił go z mieszkania oraz jego rzeczy. Zmienił założył znowu nowe zamki i po temacie. To mieszkanie to jego własno¶ć więc może z nim robić co chce.

Tak Ci sie tylko wydaje.

Jacek Kustra

Data: 2009-03-03 18:41:31
Autor: Michal
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> writes:

krzysiek82 pisze:
[...]

poza tym nie chcialbym sie uciekac do przemocy

Data: 2009-03-03 17:08:31
Autor: Michal
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

[...]

ale nawet wtedy kiedy oni nie sa tam zameldowani?

Data: 2009-03-03 17:59:30
Autor: HANA
najemca nie wywwiazuje sie z umowy

Uzytkownik "Michal" <rabbit50@tenbit.pl> napisal w wiadomosci news:m2fxhu4mio.fsftenbit.pl...
[...]

meldunek jest czynnoscia administracyjna, nie ma tu nic do rzeczy

--
Andrzej
www.hana.com.pl

Jezeli ma byc szybko i tanio to nie moze byc wysokiej jakosci,
Jezeli ma byc wysokiej jakosci i szybko to nigdy nie bedzie tanio,
A jesli na byc tanio i wysokiej jakosci to nigdy nie bedzie szybko.

Data: 2009-03-04 00:18:19
Autor: Andrzej Lawa
Michal pisze:

ale nawet wtedy kiedy oni nie sa tam zameldowani?

A jakie to ma znaczenie?

najemca nie wywwiazuje sie z umowy