najgorsze momenty bankowych zapaleńców

Data: 2012-10-25 10:00:13
Autor: zlotowinfo
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
1. kończąca się lokata w piątek, a przedłużenie/założenie nowej w tym samym banku  na lichy procent, weekend procentu w plecy (alior)

2. naliczenie opłaty bo się odlało poniżej wymaganego średniego miesięcznego salda (eurobank)

3. zapomnieć spłacić kredytówkę (mbank)

4. zostawić kasę przy zamykaniu konta na koncie oszczędnościowym z wysoką opłatą do innych banków (polbank)

5. darmowe konto nagle staje się płatne a żeby było bezpłatne trzeba je zmienić (polbank, alior)

6. zapomnieć że z konta z jedną wypłatą darmową, już sie tę jedną wykonało
    lub okres rozliczeniowy konta to nie koniec miesiąca

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-25 01:25:19
Autor: krzysztofsf
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
On 25 Paź, 09:59, "zlotowinfo" <d...@dupa.xx> wrote:

7. Omylkowe splacenie kwoty minimalnej zamiast calosci obciazenia na
KK (bzwbk)  :)

Data: 2012-10-25 06:43:22
Autor: Zibo
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
Wyczytać w regulaminie promocji że należy zrobić przelew i przelewać złotówkę co miesiąc następnie doczytać w tym samym regulaminie definicję przelewu - że jest to przelew na co najmniej 1000 zł (Deutsche Bank)

Data: 2012-10-25 10:30:17
Autor: MarekZ
najgorsze momenty bankowych zapaleńców

8. Wykonanie przelewu z rachunku karty na ten sam rachunek karty, na skutek nieostrożnego użycia Ctrl+C Ctrl+V (mBank, prowizja 3% od kwoty).

Data: 2012-10-25 10:58:20
Autor: W
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
zlotowinfo wystukał, co następuje:

9. spłacić całość zadłużenia na KK przed terminem zapominając, że miesiąc wczesniej włączyło się automatyczną spłatę KK, która i tak spłaci limit pomimo wczesniejszej spałaty (ING)

Data: 2012-10-25 04:02:04
Autor: luc
On 25 Paź, 12:53, W <w...@wu.pl> wrote:
zlotowinfo wystukał, co następuje:

9. spłacić całość zadłużenia na KK przed terminem zapominając, że miesiąc
wczesniej włączyło się automatyczną spłatę KK, która i tak spłaci limit
pomimo wczesniejszej spałaty (ING)

10. Zrobić mTransfer z KK w mBanku w przesuniętym dniu zamknięcia
cyklu (wypadał w święto), zamiast dzień później, aby ostatecznie nie
załapać się cały GP...

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-25 14:11:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
najgorsze momenty bankowych zapaleńców

"W" XnsA0F782F88D439wuathome@at.home

pomimo wczesniejszej spałaty (ING)

Rozpoczęcie współpracy z ING. ;)

Data: 2012-10-26 07:31:11
Autor: [sas]
najgorsze momenty bankowych zapaleńców

Rozpoczęcie współpracy z ING. ;)

hm, mieć zamiar zgarnąć 2 x 200 z ING i przegapić ważność oferty na  grouponie.
[sas]

Data: 2012-10-26 08:00:51
Autor: W
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
[sas] wystukał, co następuje:

Rozpoczęcie współpracy z ING. ;)

(SOT)
Mam tam konto od ca 10+ lat (jak jeszcze to był BŚ) i generalnie sobie chwalę...

Data: 2012-10-26 01:26:40
Autor: eisenberg
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
W dniu piątek, 26 października 2012 09:55:31 UTC+2 użytkownik W napisał:
[sas] wystukał, co następuje:

(SOT)

Mam tam konto od ca 10+ lat (jak jeszcze to był BŚ) i generalnie sobie chwalę..
Ja także. Ze względu na liczne wpłatomaty księgujące kasę online

Data: 2012-10-26 11:04:23
Autor: W
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
eisenberg wystukał, co następuje:

> [...]

Mam tam konto od ca 10+ lat (jak jeszcze to był BŚ) i generalnie sobie chwalę..
Ja także. Ze względu na liczne wpłatomaty księgujące kasę online

Chociażby, + względnie niezła oferta i względnie kumaty czynnik białkowy + brak marketoidalnego bełkotu bez proszenia i większych fakapów (ok, nowy system stanął mi ością w gardle i na rok konto w ING zostało wydmuszką, ale późnie jstwierdziłem, że GOL jest jednak bardziej tragiczny ;) ).

Data: 2012-10-26 08:45:55
Autor: Kamil Jońca
"[sas]" <null@example.com> writes:

Rozpoczęcie współpracy z ING. ;)

hm, mieć zamiar zgarnąć 2 x 200 z ING i przegapić ważność oferty na
grouponie.
[sas]

Złożenie wniosku o zamianę karty w multi zaraz po tym jak naliczyli
roczną opłatę.

KJ

I can mend the break of day, heal a broken heart, and provide temporary
relief to nymphomaniacs.
-- Larry Lee

Data: 2012-10-26 21:40:06
Autor: RobertS
najgorsze momenty bankowych zapaleńców

Złożenie wniosku o zamianę karty w multi zaraz po tym jak naliczyli
roczną opłatę.

KJ

rezygnacja z debetówki w BZWBK po tym jak naliczyli 10 euro za korzystanie z niej

kiedyś zapomniałem spłacić KK w Aliorze, zadzwonili w sobotę i pytają o dane osobowe, oczywiście odmówiłem podania jakichkolwiek, gdyż w sobotę z banków przecież nie dzwonią

po kilku dniach zamiast monitu telefonicznego dostałem pisemny...za 25 zl ;-/

RobertS

Data: 2012-10-27 18:37:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
najgorsze momenty bankowych zapaleńców

"RobertS" k6eoup$2pl$2@news.icpnet.pl

[...]

Moje dane osobowe zna chyba każdy, toteż ja nie mam tego rodzaju zahamowań.

Data: 2012-10-25 11:18:02
Autor: witrak()
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
zlotowinfo <dupa@dupa.xx> wrote on 2012-10-25_10:00
1. kończąca się lokata w piątek, a przedłużenie/założenie nowej
w tym samym banku  na lichy procent, weekend procentu w plecy
(alior)

1a. kończąca się w czwartek lokata założona z konta _w tym samym_
banku, który zwraca kwotę lokaty i odsetki na konto klienta u
siebie dnia następnego (najlepiej po 3 sesji wy); weekend+1
procentu w plecy (idea)

4. zostawić kasę przy zamykaniu konta na koncie
oszczędnościowym z wysoką opłatą do innych banków (polbank)

Jeśli dobrze pamiętam, bank zamykając konto ma obowiązek przelać
saldo na wskazany przez właściciela rachynek. BANK. To on więc
musi ponieść opłatę, a nie właściciel (zamkniętego) konta.

witrak()

Data: 2012-10-25 11:29:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
najgorsze momenty bankowych zapaleńców

"zlotowinfo" k6arh5$enq$1@news.task.gda.pl

Próba przelania z EB do innego kufla...
Wiara, nadzieja i miłość?... No -- wiara
w to, że wystarczy 5 razy odświeżyć...
Odświeżyłem 15 razy, przelogowałem...
Kwadrans mija, jaja stygną, przelewu
nie mogę zlecić, bo szmal wisi między
oszczędnym i rozrzutnym...

Do mBanku szmal nie dotarł...
Z EB nie mogę wylać...

Śniadanie stygnie...

Czas ucieka...

[Meritum 3 grosze zabrał a 5 złotych paliwowych nie
dał -- wojna na horyzoncie... najpierw grupa upuści
krwi ideami i innymi openami a Sygma da 5%; później
ja, w pełnym rynsztunku, wyruszę na wojnę przeciwko
Meritum]

Data: 2012-10-25 11:38:56
Autor: Waldek
najgorsze momenty bankowych zapaleńców

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k6arh5$enq$1news.task.gda.pl...

x) -  że miesiąc odnowienia karty (opłata roczna),
       to ten wytłoczony  na KK  :)

Data: 2012-10-25 14:53:11
Autor: Lisciasty
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
Zakiszenie 10 tysiaków na jakimś zapomnianym koncie, po 4 miesiącach
paniczne poszukiwanie kasy bo nagle coś zaświtało we łbie ;)

L.

Data: 2012-10-25 17:09:15
Autor: neoniusz
On 25.10.2012 10:00, zlotowinfo wrote:
[...]

Zapomniec przelac 1500 (zabraklo mi ostatnio 3 zl, suma przelewow byla na 1497) na meritum i stracic 30 zl zwrotu za paliwo :(

Data: 2012-10-25 18:35:58
Autor: Przemek
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
100) Niechcący zrobić przelew z mBanku zamiast standardowego - przyśpieszony (kropeczka  w niewłaciwym miejscu). Koszt - 35 zł pobierany natychmiast z konta, mBank oczywiście nie ostrzega przy definiowaniu przelewu, że jest to przelew ekspresowy z olbrzymią opłatą.

Data: 2012-10-25 18:42:17
Autor: [sas]
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
pomyłkowy drugi przelew z emax plus na ekonto i -5 zł.
[sas]

Data: 2012-10-25 19:30:11
Autor: Grzexs
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
Przelać kasę przed długim weekendem na konto oszczędnościowe w Deutsche Banku PBC i tym samym odciąć się od gotówki na ten czas.

Założyć bezpłatne w chwili zakładania konto w jakimś banku i zapomnieć o tym.

Wpłacać dużą kwotę we wpłatomacie mbanku (a nuż zadziała prawidłowo).

--
Grzexs

Data: 2012-10-25 11:04:29
Autor: az.anonim
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
To ja tak bardziej w kontekscie wpadki w sidła bankowe: db easyNET, jego konto oszczędnościowe i wykonanie pierwszego przelewu w miesiącu ale na rachunek w innym banku. Efekt: 8zł naliczonej prowizji. W ten sposób dowiedziałem się, że pierwszy przelew w m-cu jest darmowy ale tylko na ROR w db.

A z innej beczki:

* BGZOptima i próby przeglądania historii rachunku z wpisami kapitalizacji dziennej

Data: 2012-10-26 01:20:16
Autor: Aicha
W dniu 2012-10-25 19:30, Grzexs pisze:

Przelać kasę przed długim weekendem na konto oszczędnościowe w Deutsche
Banku PBC i tym samym odciąć się od gotówki na ten czas.

Przelać kasę z jednego banku do drugiego przed weekendem o kilka minut za późno - skutek jw.

99) Zapomnieć zostawić równowartości kwoty redukcji pożyczki w koncie na koniec miesiąca (CA) -> pożyczka nie zmniejszyła się wirtualnie i trzeba będzie przed wypowiedzeniem spłacić resztki żywą gotówką ;/

Data: 2012-10-25 20:42:14
Autor: xbartx
Dnia Thu, 25 Oct 2012 10:00:13 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

11) wziąć udział w konkursie mbanku 'kindle za kk'. Przenieść kartę z innego banku, latać dwa razy z papierami, bo coś tam, do mkiosku. Spełnić wszystkie warunki promocji i na koniec zapomnieć wysłać smsa we właściwy dzień. Kupić sobie czytnik samodzielnie ;)

--
xbartx

Data: 2012-10-26 14:56:35
Autor: jg
najgorsze momenty bankowych zapaleńców
21) w kwote przelewu wkleic numer konta...

--
jg

Data: 2012-10-26 17:32:25
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 26 Oct 2012 14:56:35 +0200, jg napisał(a):

21) w kwote przelewu wkleic numer konta...

To byłby najgorszy moment dopiero, gdyby ten przelew wyszedł :)

AK (a jeśli wyszedł, to zazdroszczę stanu konta)

Data: 2012-10-26 17:41:29
Autor: Kamil Jońca
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

Dnia Fri, 26 Oct 2012 14:56:35 +0200, jg napisał(a):

21) w kwote przelewu wkleic numer konta...

To byłby najgorszy moment dopiero, gdyby ten przelew wyszedł :)

AK (a jeśli wyszedł, to zazdroszczę stanu konta)

Zdaje się, że w Mille byla taka pomyłka, gdzieś informatyk się machnął,
i przy zlecaniu przelewu, bebechy systemu przekazywały zamiast kwoty
kawałek nyumeru konta. I jakis nastolatek się zdziwił, że ma kilkanaście
milionów :)
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
The first half of our lives is ruined by our parents and the second half

Data: 2012-10-28 09:12:29
Autor: Ra
W dniu 2012-10-25 09:00, zlotowinfo pisze:
1. kończąca się lokata w piątek, a przedłużenie/założenie nowej w tym
samym banku  na lichy procent, weekend procentu w plecy (alior)
- zerwać lokatą odnawialną co 4-mce w ostatnim dniu (getin online)

- przelać omyłkowo 8k na rachunek mało używanej kk

- późno zauważyć że nowa pizzernia nie obsługuje kart, biegać do bankomatu. Na eKoncie dopiero co obniżono % do 0 i w ramach optymalizacji/protestu trzymać tam do 200zł i akurat nie było tych min 50. Biegać do domu zrobić przelew, do bankomatu, do pizzerni

- i ostatnio ze względu na zmianę położenia terminala w sklepie zapomnieć ze 2x wyjać kartę debetowa. Zorientować się w momencie pilnej potrzeby podjęcia gotówki i zapłacić 10zł za użycie do tego kk citi

najgorsze momenty bankowych zapaleńców