najkorzystniejsza taryfa? - lekki OT

Data: 2012-02-22 17:06:07
Autor: ToMasz
najkorzystniejsza taryfa? - lekki OT
witam
Dzisiaj testowałem kartę Aero2 w telefonie. Nie pokazuje zasięgu ani nadajnika, ale krótko mówiąc działa. Kolejny problem to fakt że karta sim niema numeru na który można by chociaż "puścić sygnał"! Wpadłem na pomysł żeby zainstalować jakiś program do voipa. tak się też stało. W halonecie kupiłem stacjonarny numer za 1zł i już można było się domnie dodzwonić. Rozmowy wychodzące spróbowałem wykonać za pomocą jumblo - 90 dni na stacjonarne za darmo, komórki mniej niż 20 groszy.
Tak się zastawiam czy to nie droga do wykreowania jakiejś fajnej taryfy. Rozmowy przychodzące taryfikowane na numer stacjonarny, internet za darmo, wychodzące też nie za drogo... Fakt że to kombinacja dla pasjonatów, ale udowodniłem że się da.

ToMasz

najkorzystniejsza taryfa? - lekki OT