najlepiej wychodzi IKE - wlasne !!!

Data: 2011-03-09 20:27:11
Autor: Loser
najlepiej wychodzi IKE - wlasne !!!
Ciao

Z naliczonego kapitalu ZUS, OFE najlepiej wychodzi ...

IKE tj Indywidualne KOnto Emerytalne w rachunku maklerskim !!!

:-)

Tak z pamieci, ale z uwagi na limity wplat na IKE kwoty tych wplat byly stosunkowo nieduze , no i rozpoczenie pozniej.

Na IKE wplacilem tak troche ponad polowe tego co zabrano mi celem przekazania do OFE, a ci sporo najpierw pozabierali na swoje prowizje, a potem zarzadzali jak zarzadzali.

Z tej okolo polowy srodkow mam obecnie na rachunku okolo 40% wiecej , niz na OFE.

Niestety musze sie przyznac, ze za ostatnie 2-3 lata troche zaniedbywalem aktywnosc i stad tez zyskowanosc na IKE i te proporcje pogorszylem bo wczesniej bylo to nawet znacznie lepiej

Ale - to jest ta odpowiedz dla tych co potrafia i maja czas

Zycze sukcesow

Pozdrowko

Loser

Data: 2011-03-09 22:06:43
Autor: root
Dnia Wed, 9 Mar 2011 20:27:11 +0000 (UTC), Loser napisał(a):

[...]

To fakt. IKE jest najlepsze dla ludzi którzy nie bawią się w giełdę zgadzam
się całym swym jestestwem. Aczkolwiek znajdz mi kogoś kto ma 30 lat i do 65
lat będzie odkładał w IKE? To tak samo nierealne jak spłata 40 letniego
kredytu hipotecznego. Wszyscy o tym wiedzą ale nic nie powiedzą.

Data: 2011-03-09 23:41:04
Autor: Jan Werbinski
najlepiej wychodzi IKE - wlasne !!!
Mimo to IKE ma parę zalet:
- nastawienie mentalne na długoterminowe zarabianie z powodu trudnego wycofania kasy,
- kapitalizacja odsetek z obligacji i dywidend bez odciągania podatku,
- strata w danym roku jest odliczana od dochodu z wszystkich lat ubiegłych i przyszłych, a nie tylko trzy kolejne,
- długoterminowe inwestowanie, to mało transakcji i mało płaconych prowizji.

Wady:
- zrobią skok i na to. Tak że pewnie konieczna będzie ewakuacja przed czasem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Użytkownik "root" <root@vp.pl>

Data: 2011-03-10 17:01:45
Autor: Loser
najlepiej wychodzi IKE - wlasne !!!
Ciao

Jeden plus z tzw rownouprawnienia

Kase z IKE zarowno kobity jak i faceci moga wyciagac juz od 60 roku zycia.

30-latkowie , poki single , jesli maja dochody spowo powyzej sredniej powinni pomyslec i troche odlozyc

Co ponizej, tudziez z rodzinka na glowie, raczej watpie (a ich zdecydowana wiekszosc)

Pozdrowko

Loser