najlepiej wyciszone diesle :)

Data: 2009-04-17 22:58:42
Autor: JKK
najlepiej wyciszone diesle :)

Użytkownik "mirror" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsapmp$q3i$1achot.icm.edu.pl...
macie jakies swoje typy jakie seryjnie produkowane autka
z silnikiem diesla maja najciszej we wnetrzu lub najbardziej
cichy terkot dieselka :)
Na co dzień dieslem ostatnio nie jeżdżę,
ale mile mnie pod tym względem zaskoczyła AR 159
- zwłaszcza po niemieckich i holenderskich autostradach :-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-04-18 09:27:57
Autor: Pa_blo

Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:gsaqi3$id1$1news.wp.pl...

Na co dzień dieslem ostatnio nie jeżdżę,
ale mile mnie pod tym względem zaskoczyła AR 159
- zwłaszcza po niemieckich i holenderskich autostradach :-)

A po przekroczeniu granicy nagle staje sie glosniejsza?!
Co za cwana bestia...

Picasso

Data: 2009-04-18 14:45:50
Autor: radekp@konto.pl
najlepiej wyciszone diesle :)
Sat, 18 Apr 2009 09:27:57 +0200, w <gsbvi3$72m$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał(-a):

> [...]
> - zwłaszcza po niemieckich i holenderskich autostradach :-)

A po przekroczeniu granicy nagle staje sie glosniejsza?!

Pewnie nie lubi jak ktoś grzebie w przebiegu ;p.

Data: 2009-04-18 15:09:43
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nie lubi też pojenia wynalazkami ...