najlepiej wyciszone diesle :)

Data: 2009-04-17 23:06:55
Autor: Bastion
najlepiej wyciszone diesle :)

Użytkownik "mirror" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsapmp$q3i$1achot.icm.edu.pl...
macie jakies swoje typy jakie seryjnie produkowane autka
z silnikiem diesla maja najciszej we wnetrzu lub najbardziej
cichy terkot dieselka :)

Lac dobre paliwo, powaznie!
Roznice naprawde widac, slychac i czuc;)
Dobre paliwo, mam na mysli Lotos dynamic czy BP ultimate.
Mozna tez dac dodatkowo preparat STP, autko zaczyna doslownie
mruczec jak mlody kocurorek.

Jezeli twoj diesel jest za glosny to moze poprostu masz walniete
poduszki pod silnikiem?

Data: 2009-04-18 09:31:45
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:gsarmg$tok$1mx1.internetia.pl...

[...]

A ja dodam, ze magnetyzery tez sporo wyciszaja. Do tego R3 Fuel (pastylki blokujace agresje wodoru) i ceramizer do oleju spowoduja, ze bedzie chodzil minimum jak benzynowka V8...

Picasso

Data: 2009-04-19 21:48:29
Autor: Bastion

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:gsbvq6$7jl$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

blokujace agresje wodoru) i ceramizer do oleju spowoduja, ze bedzie chodzil

E tam, wrzucasz wszystko do jednego worka- magnetyzery, ceramizery i dobre paliwo.
Co do jakosci paliwa to chyba nie ma o czym dyskutowac, ja mialem taki przypadek
ze zatankowalem tania rope na stacji Jet i silnik zaczal tak tarabanic/halasowac ze po paru kilometrach
urwalem poduszke pod silnikiem. Na jakosci paliwa w nowoczesnych dieslach nie ma co oszczedzac.
Co do preparatu STP, jest naprawde rewelacyjny, poczytaj opinie na forach dyskusyjnych.
Stosowalem preparat STP do czyszczenia wtryskiwacz, inwestycja minimalna 20 czy 30 zl a efekt
naprawde niespodziewanie dobry. No zreszta, zobacz magnetyzerow i ceramizerow nie kupisz
na stacjach benzynowych natomiast STP dostaniesz na Lotosie i BP a to sa firmy, ktore
byle  czego pod swoja marka nie sprzedaja.

Data: 2009-04-18 09:36:53
Autor: Pa_blo
[...]

A i zapomnialem jeszcze o azocie w kolach - tez jest wazny dla pracy silnika.

Picasso

Data: 2009-04-18 14:18:09
Autor: Flyte
najlepiej wyciszone diesle :)
A i zapomnialem jeszcze o azocie w kolach - tez jest wazny dla pracy silnika.

Zapomniales dodac o wodzie w kolanie i cukrze w kostkach.

F.

--

najlepiej wyciszone diesle :)