Data: 2009-04-18 00:22:31 | |
Autor: DoQ | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
mirror pisze:
macie jakies swoje typy jakie seryjnie produkowane autka BMW od serii E60, np. 530d Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-04-18 10:30:00 | |
Autor: Przemek V | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsb00i$nke$2nemesis.news.neostrada.pl... mirror pisze: Chyba żartujesz. Zdecydowanie najbardziej terkotliwy w swojej klasie. W211 E320 CDI i A4 albo A6 3.0TDI są o niebo kulturalniejsze. Na luzie nasza Megane 1.5dci we wnętrzu jest o wiele cichsza i praktycznie niewibrująca w porównaniu do 530d. |
|
Data: 2009-04-18 11:27:48 | |
Autor: dudley | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
Przemek V wygenerował w news:gsc3jh$40t$1nemesis.news.neostrada.pl taki
oto ciąg znaków: Na luzie Nooo, jak stoi w warsztacie z wyłączonym silnikiem to nie dziwne... PS. Duuuuże oko do Cavallino ;) Pozdrawiam, -- dudley, ckmk szarobeżowa astra III naklejka nadal w schowku ;) |
|
Data: 2009-04-18 15:30:08 | |
Autor: Przemek V | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
Użytkownik "dudley" <dudley.ciachnij@op.pl> napisał w wiadomości news:gsc6ge$17m$1news.onet.pl... Przemek V wygenerował w news:gsc3jh$40t$1nemesis.news.neostrada.pl taki Czytałem te wszystkie czarne historie i przygotowałem się na najgorsze. Odpukać, jak na razie od listopada nic się nie dzieje a przejęło po Multipli funkcję auta którym jeżdżą wszyscy od niani po dziadków i babcie więc lekkiego życia nie ma. |
|
Data: 2009-04-18 11:29:41 | |
Autor: DoQ | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
Przemek V pisze:
Chyba żartujesz. Zdecydowanie najbardziej terkotliwy w swojej klasie. W211 E320 CDI i A4 albo A6 3.0TDI są o niebo kulturalniejsze. Na luzie nasza Megane 1.5dci we wnętrzu jest o wiele cichsza i praktycznie niewibrująca w porównaniu do 530d. Moze jakis felerny egz. masz/miałeś? ;-) Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-04-18 12:05:57 | |
Autor: Przemek V | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsc73g$7sc$2nemesis.news.neostrada.pl... Przemek V pisze: Kolegi też tak terkocze. Tydzień temu jechałem 3-miesięcznym X5 3.0d i też czuć było wibracje gdy stał. |
|
Data: 2009-04-18 12:10:45 | |
Autor: DoQ | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
Przemek V pisze:
Kolegi też tak terkocze. Tydzień temu jechałem 3-miesięcznym X5 3.0d i też czuć było wibracje gdy stał.niewibrująca w porównaniu do 530d.Moze jakis felerny egz. masz/miałeś? ;-) Dziwne, jezdzilem E60 530d (w bardzo ubogiej wersji) i niespecjalnie wibrowalo na tle konkurencji :) Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-04-18 13:13:29 | |
Autor: JG | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
DoQ pisze:
Dziwne, jezdzilem E60 530d (w bardzo ubogiej wersji) i niespecjalnie wibrowalo na tle konkurencji :)Może wibracje to też dodatkowa opcja :) A ja potwierdzam - nie tylko u Przemka, ale i w innych autach z tym silnikiem zdarzyło mi się to zjawisko zaobserwować. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-04-18 15:38:52 | |
Autor: Przemek V | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsc9gg$baq$1nemesis.news.neostrada.pl... Przemek V pisze: To wibrowanie i klekot to rzecz względna. Poza tymi które opisałem to z innymi dieslami nie mam do czynienia. Faktem jest, że w E60 530d nie sposób się pomylić, że silnik jest włączony podczas gdy w Megane rozgrzanym nie czuć nic na kierownicy. To nie znaczy, że Megane jest lepszym autem. E60 ma też inne zalety w porównaniu do W211 i A6. A co do wibracji w E60 to po wejściu na obroty nie mam zastrzeżeń, terkot jest tylko na luzie szczególnie przy zimnym silniku. |
|
Data: 2009-04-19 17:04:01 | |
Autor: DoQ | |
najlepiej wyciszone diesle :) | |
Przemek V pisze:
E60 ma też inne zalety w porównaniu do W211 i A6. A co do wibracji w E60 to po wejściu na obroty nie mam zastrzeżeń, terkot jest tylko na luzie szczególnie przy zimnym silniku. Na zimnym to faktycznie ten silnik pracuje "nieco" inaczej niż po rozgrzaniu. Pozdrawiam Paweł |
|