najlepsza ropa

Data: 2009-05-14 07:41:32
Autor: Zbyszek
najlepsza ropa

Użytkownik "h1n1" <h1n1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gug7h0$vkq$1achot.icm.edu.pl...
Pewnie było, ale w google znalazłem zapisy głównie dość stare (lata 2004-2006) i nie z tej grupy.
Czy rzeczywiście opłaca się dopłacać np. do BP Ultimate czy Orlen Verva?
Czy Shell nadal sprzedaje najlepszą ropę?
Jaka jest z Waszych doświadczeń najlepsza ropa na rynku?

Pozdrawiam dieslowców ===================================================== To było w listopadzie i grudniu ub.roku :
Zabawiłem się w sprawdzanie na stacjach czy ON jest napewno "zimowy"
Na każdej zapytanej stacji pokazywano mi bez problemu fakturę
za ostatnie paliwo . Czy to była stacja Orlen , BP , Lukoil czy jeszcze
inna to faktura była zawsze wystawiona przez Rafinerię Płock .

Najlepsza ropa na rynku - to ropa z Płocka - bo innej niema .
    / przynajmniej w Warszawie i okolicach /

Data: 2009-05-14 08:42:03
Autor: sop3k
najlepsza ropa

> [...]

Najlepsza ropa na rynku - to ropa z Płocka - bo innej niema .
    / przynajmniej w Warszawie i okolicach /

Nie liczy sie tu tyle sama ropa, co sposób jej przechowywania, dodatki "konserwujące", i uczciwość sprzedawcy. Sama ropa w całej polsce jest taka sama.

Data: 2009-05-14 09:21:53
Autor: J.F.
najlepsza ropa
On Thu, 14 May 2009 08:42:03 +0200,  sop3k wrote:
Użytkownik "h1n1" <h1n1@wp.pl> napisał w wiadomości Zabawiłem się w sprawdzanie na stacjach czy ON jest napewno "zimowy"
[...]

Jest jeszcze Rafineria Gdanska [Lotos] i pare malych rafinerii - choc
one chyba podpadly pod Orlen.

Nie liczy sie tu tyle sama ropa, co sposób jej przechowywania, dodatki "konserwujące", i uczciwość sprzedawcy. Sama ropa w całej polsce jest taka sama.

A taka stacja Shella w ogole cos przechowuje i dodaje, czy cysterna
jedzie prosto z rozlewni Orlenu ? J.

Data: 2009-05-14 10:28:26
Autor: WIHEDCNF
najlepsza ropa

Użytkownik "J.F."

A taka stacja Shella w ogole cos przechowuje i dodaje, czy cysterna
jedzie prosto z rozlewni Orlenu ?

Obiło mi się o uszy, że rzeczywiście wszędzie baza ON jest ta sama, tylko np. w przypadku shell - przed wlaniem w zbiornik na stacji kierowca  cysterny dodaje do ON jakieś uszlachetniacze i robi sie z tego już w cysternie!!! V-power.

Data: 2009-05-14 10:43:47
Autor: 085
najlepsza ropa
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:gugla6$ijc$1mx1.internetia.pl...

Obiło mi się o uszy, że rzeczywiście wszędzie baza ON jest ta sama,

oczywiscie, nie dajmy sie zwariowac reklamom o specjalnie dobranym paliwie !

shell v-power 99+ przyjezdza 'skads tam' - polskie rafinerie nie maja czegos takiego w ofercie - a poza tym, tak jak piszecie - Plock, Gdansk, ew. cos zza wschodniej granicy.

p, zul

Data: 2009-05-15 07:32:12
Autor: stebi
najlepsza ropa
085 pisze:
[...]

V-power Racing przyjeżdża z Niemiec. Podobno w badaniach (co do jakości) boje na głowę nasz polski produkt.
Dodatki są wlewane przed wlaniem do cysterny. Każda sieć ma swój dodatek i z tego co wiem, to tyczy się to nie tylko paliw typy Ultimate/Verwa...

Data: 2009-05-15 11:51:56
Autor: WIHEDCNF
najlepsza ropa

Użytkownik "stebi"

V-power Racing przyjeżdża z Niemiec.

Chcesz mi powiedzieć, że do Białegostoku, Zamościa, Suwałk, Rzeszowa jedzie sobie co jakiś czas radośnie cysterna z Niemiec, żeby dolać troche Racinga?

Data: 2009-05-18 00:17:33
Autor: stebi
najlepsza ropa
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "stebi"

V-power Racing przyjeżdża z Niemiec.

Chcesz mi powiedzieć, że do Białegostoku, Zamościa, Suwałk, Rzeszowa jedzie sobie co jakiś czas radośnie cysterna z Niemiec, żeby dolać troche Racinga?

Wcale nie musi jechać z Niemiec co jakiś czas. Wystarczy, że gdzieś w Polsce jest przechowywana i rozwożona po Polsce. Przy tej cenie raczej by się to opłaciło.
A źródłem tej informacji jest kierowca pracujący w firmie przewożącej paliwa.

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-15 02:18:08
Autor: ąćęłńóśźż
najlepsza ropa
A ta słynna ruska baza paliwowa przy granicy z Białorusią??
JaC

-- -- -

Najlepsza ropa na rynku - to ropa z Płocka - bo innej niema .

Data: 2009-05-15 11:37:02
Autor: Maverick
najlepsza ropa
ąćęłńóśźż wrote:
A ta słynna ruska baza paliwowa przy granicy z Białorusią??

Ta co ma powstac za 3-4 lata przy Puszczy Bialowieskiej?

--
Regards,
Maverick

najlepsza ropa