najlepsza ropa

Data: 2009-05-15 16:23:00
Autor: yabba
najlepsza ropa
Użytkownik "h1n1" <h1n1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gug7h0$vkq$1achot.icm.edu.pl...
Pewnie było, ale w google znalazłem zapisy głównie dość stare (lata
2004-2006) i nie z tej grupy.
Czy rzeczywiście opłaca się dopłacać np. do BP Ultimate czy Orlen Verva?
Czy Shell nadal sprzedaje najlepszą ropę?
Jaka jest z Waszych doświadczeń najlepsza ropa na rynku?

Pozdrawiam dieslowców

Około 80% paliw w Polsce pochodzi z polskich rafinerii, więc masz duże
prawdopodobieństwo, że wszędzie tankujesz paliwo z jednej linii
produkcyjnej. Największy wpływ na jakość paliwa ma uczciwość przewoźnika,
który dowozi paliwo na stację paliw oraz właściciela/ajenta stacji paliw.
Zdażają się też wpadki znanym koncernom paliwowym, np. kilka lat temu, ktoś się pomylił przy zamawianiu i zimą zamówił ON letni, który potem został sprzedany klientom. :)
Na podstawie moich spostrzeżeń oceniam, że najdokładniejszą kontrolę jakości na swoich stacjach ma Statoil. Nikt z moich znajomych nie odnotował żadnego problemu po zatankowaniu ON u nich.
Jak nie miałem po drodze Statoil to zatankowałem na BP paliwo ON Ultimate i nie stwierdziłem żadnej różnicy ani w osiągach, ani w pracy silnika, ani w żużyciu paliwa.

Największą poprawę osiagów odnotowałem kilka lat temu po zatankowaniu do Uno benzyny z prywatnej stacji paliw pod Toruniem. Wrażenia z jazdy były takie jakby nagle dołożono turbosprężarkę do silnika, odczuwalnie poprawiło się przyspieszenie samochodu. Niestety bardzo dzwoniły zawory, a benzyna miała wyraźny zapach rozpuszczalnika nitro. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

najlepsza ropa