najlepsza wydajność w stosunku do ceny

Data: 2009-12-26 22:28:28
Autor: miab
najlepsza wydajność w stosunku do ceny
W dniu 2009-12-26 19:57, Mariusz Marszałkowski pisze:
Witam

Jaki sprzęt polecacie do tanich obliczeń? Chodzi głównie o
obliczenia stałoprzecinkowe. Zastanawiam się aby kupić
kilka zestawów: płyta główna, procesor, pamięć i spiąć
wszystko kartami sieciowymi. Całkowity koszt nie może
przekroczyć 10tys zł. Co byście zakupili?

4 karty AMD Radeon HD5970 albo 6 kart NVIDIA GeForce GTX295.

miab

Data: 2009-12-26 14:11:06
Autor: Mariusz Marszałkowski
On 26 Gru, 22:28, miab <miw...@wp.pl> wrote:
> [...]

> przekroczyć 10tys zł. Co byście zakupili?

4 karty AMD Radeon HD5970 albo 6 kart NVIDIA GeForce GTX295.

Z tego co wiem nie można na nich zaimplementować rekurencji, więc
odpadają. Poza tym słyszałem że one nadają się do obliczeń
zmiennoprzecinkowych a nie stało?

Pozdrawiam

najlepsza wydajność w stosunku do ceny