najlepsze autko dla kobietki

Data: 2010-03-13 10:01:49
Autor: Jackare
najlepsze autko dla kobietki
Użytkownik "gigi" <brajanka_85@onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000076f.4b9b4cabnewsgate.onet.pl...
 Więc powinno być małe i przestronne, jedyne moje wymaganie, żeby
było odważne, cokolwiek to nie znaczy:) ach i czy w granicah 35 tysięcy coś by
się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)

Wydaje mi się że wszystkie te wymagania spełnia Hyundai Getz. Na pewno i przede wsystskim jest baaardzo odważny, co mogę stwierdzić po ponad 6 latach eksploatacji. A jak kupisz 1.4 to współczynnik odwagi do kwadratu :). 1.1 bym nie kupował
--
Jackare
Getz - 2003, Logan MCV - 2008, 3372 - 1994

najlepsze autko dla kobietki