najlepsze autko dla kobietki

Data: 2010-03-13 11:10:28
Autor: glang
najlepsze autko dla kobietki
Hej! Moje stare autko właśnie idzie w odstawkę i mam problem- jakie autko
byłoby według Was najlepsze dla kobiety, dodam, że pracującej ale niewiele
podróżującej. Więc powinno być małe i przestronne, jedyne moje wymaganie, żeby
było odważne, cokolwiek to nie znaczy:) ach i czy w granicah 35 tysięcy coś by
się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)
z góry dziękuję!

ja Ci napiszę czym jeździ moja żona
otóż Toyota Corolla 1.4 D4D z "automatyczna" skrzynią biegów.
a jak szukałem to nie patrzyłem na marki tylko na to co chciałem aby miała czyli w miarę nowy 2-3 lata i automat, oczywiścieklima itp to standard więc nie nadmieniam. wybór był między A klasa, Modusem itp a że była do wziecia Corolka to długo się nie zastanawiałem.
Autko jest bardzo wygodne zarówno do miasta jak i na trasę, przestronne, spory bagażnik. Trzeba się tylko przyzwyczaić do specyficznego "automatu" :)
No i jak na ten silnik to sporo pali w mieście ok 7 litrów ale na trasie potrafi zejść poniżej 5.
pzdr
GL

najlepsze autko dla kobietki