najlepsze autko dla kobietki

Data: 2010-03-14 00:22:31
Autor: novaq
najlepsze autko dla kobietki
Hej! Moje stare autko właśnie idzie w odstawkę i mam problem- jakie autko
byłoby według Was najlepsze dla kobiety, dodam, że pracującej ale niewiele
podróżującej. Więc powinno być małe i przestronne, jedyne moje wymaganie, żeby
było odważne, cokolwiek to nie znaczy:) ach i czy w granicah 35 tysięcy coś by
się znalazło?:) mam nadzieję, że pomożecie:)
z góry dziękuję!

A może Dacia Sandero 2010 1.4 MPI Arctica+pakiet elektryczny, katalogowo wychodzi dokładnie 35 tys., można spróbować wynegocjować lakier metalik w tej cenie jak ktoś chce i potrafi ;) Klima, szyby el. z przodu, 3 lata gwarancji. Małe i przestronne jest, nie wiem o co chodzi z tą odwagą, może to kobieta musi ją mieć żeby kupić coś takiego bo to prawie renówka ;) W papierach autko w miarę żwawe (ok. 12,6 s do setki), w praktyce nieco mniej (stary silnik 8V Renault) ale ujdzie. Z doświadczenia też wiem  że może się podobać :)

N.

najlepsze autko dla kobietki