najlepsze filmy fantastyczne 2013

Data: 2013-12-29 16:23:57
Autor: grzessiek
najlepsze filmy fantastyczne 2013
W dniu 2013-12-29 01:15, Mr. Misio pisze:
Niepami臋膰 - re偶. Joseph Kosinski

> [...]
pociagnalbym go wyzej.

zgadzam si臋, 偶e w rankingu jest par臋 s艂abszych film贸w ale dalej jest film z艂y. nie mam s艂abo艣ci do tej estetyki wi臋c nie by艂a ona dla mnie plusem (minusem te偶 nie).

w艂a艣ciwie jest to film, w kt贸rym si臋 nic nie dzieje. a jak ju偶 si臋 dzieje, to akcja oparta jest na cudzym pomy艣le.

World War Z - re偶. Marc Forster

dobrze zrobione, trzymaj膮ce w napi臋ciu oraz widowiskowe kino. film oferuj膮cy prost膮 rozrywk臋 na wysokim poziomie... i nic ponadto.

jeden z lepszych film贸w sf jakie widzia艂em w tym roku.

Hobbit: Pustkowie Smauga - re偶. Peter Jackson

mam mieszane odczucia. ale i tak, Jackson ustanowi艂 odr臋bny poziom osi膮galny tylko dla niego samego.

Iron Man 3 - re偶. Shane Black

nie jestem fanem serii ale "tr贸jka" wydaje mi si臋 zdecydowanie najlepsza. podoba mi si臋 prolog i w og贸le przedstawienie pomys艂u, 偶e pewne wydarzenia s膮 tylko projekcjami, za kt贸rymi stoi kto艣 jeszcze.

Cz艂owiek ze stali - re偶. Zack Snyder

jedyny jasny punkt tego filmu, to Diane Lane, kt贸ra mimo up艂ywu czasu wygl膮da wci膮偶 zajebi艣cie.

Pacific Rim - re偶. Guillermo del Toro

pozbawiony emocji film, warty wywania na DVD w kataegorii KLASA B z
efektami KLASY AAA.

no w艂a艣nie, dobrze by艂oby zdefiniowa膰 czym w og贸le dla nas ma by膰 film SF i jakie kryteria powinien spe艂nia膰. wi臋kszo艣膰 z tej dziesi膮tki IMHO filmami SF nie jest.

co do samego filmu, to mam podobne odczucia jak do "world war z". wi臋c og贸lnie pozytywnie.

Grawitacja - re偶. Alfonso Cuar贸n

I z wymienionych, tych co widzialem, to faktycznie dalbym go ponad
reszt膮. Ale zeby taka Gravitacja byla the best of the year ... no coz...
Marny to byl rok to i marne kino na pierwszym miejscu...

wy艣mienite efekty a do tego irytuj膮ce st臋kanie sandry bullock i idiotyczna g臋ba georga clonneya.

kolesie od efekt贸w zrobili niez艂膮 robot臋, kt贸r膮 reszta ekipy pracuj膮ca nad tym filmem kompletnie spierdoli艂a. pocz膮wszy od doboru obsady.

na koniec o tym czego mi w tym zestawieniu zabrak艂o. na pewno nowego star treka, przecie偶 to bardzo fajny film. bez namys艂u wymieni艂bym grawitacj臋 na elysium ale wstawi艂bym go gdzie艣 na koniec stawki.

g.

Data: 2014-01-10 08:51:19
Autor: Seoman
najlepsze filmy fantastyczne 2013
U偶ytkownik "grzessiek"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
Hobbit: Pustkowie Smauga - re偶. Peter Jackson
mam mieszane odczucia. ale i tak, Jackson ustanowi艂 odr臋bny poziom
osi膮galny tylko dla niego samego.

Chyba poziom nudy i p艂ytko艣ci. Kolejny, obok Zacka Snydera, "the visionary
director" od siedmiu bole艣ci.

Pozdrawiam,
Seoman

najlepsze filmy fantastyczne 2013