najlepsze filmy fantastyczne 2013

Data: 2014-01-13 09:30:41
Autor: Seoman
najlepsze filmy fantastyczne 2013
U偶ytkownik "Mr. Misio"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup

Generalnie, po przejrzeniu tej listy, trzeba chyba za艂ama膰 r臋ce nad rokiem
2013, 偶e tyle gniot贸w i 艣redniak贸w trafi艂o na Top 10.

MIEJSCE 7
Riddick - re偶. David Twohy

N臋dzny, oj, n臋dzny ten Riddick. Poprzednie cz臋艣ci mi si臋 podoba艂y, posta膰
te偶. Ale ten film to raz, 偶e nuda, dwa, 偶e pr贸buje ucz艂owiecza膰 Riddicka, i
z antybohatera robi膰 bohatera... Za du偶o tam tego typu element贸w. No na
Odyna, Riddick opiekuje si臋 pieskiem.

MIEJSCE 6
Hobbit: Pustkowie Smauga - re偶. Peter Jackson

Nie ogl膮da艂em, ale si臋 wypowiem, bo widzia艂em wszystkie poprzednie
艢r贸dziemne filmy, plus King Konga. Rozwala mnie fenomen Jacksona. Facet
jedzie na scenografii, kostiumach, 艂adnych buziach, strasznych stworach i
d艂uga艣nych, bezsensownych po艣cigach. Nie daj臋 rady tego ogl膮da膰. Po kolejnej
totalnie nieprawdopodobnej, trwaj膮cej 10 minut walce zaczyna si臋 nast臋pna i
tak w k贸艂ko. Patos przetykany ameryka艅skimi 偶arcikami. Zab贸jstwo prozy
Tolkiena. I nuda.

MIEJSCE 5
Iron Man 3 - re偶. Shane Black

Po pierwszej cz臋艣ci, kt贸ra bardzo mi si臋 podoba艂a, nast膮pi艂o to, co zwykle.
Powiedzmy, 偶e ta cz臋艣膰 by艂a ciut lepsza od dw贸jki, ale wci膮偶 pora偶ka. I
nuuda.

MIEJSCE 4
Cz艂owiek ze stali - re偶. Zack Snyder

O, kolejny z moich "ulubie艅c贸w". Po pierwsze - nuda. Po drugie... nawet mi
si臋 nie chce. Ju偶 o tym kiedy艣 pisa艂em. Patos, durnoty, wydumane sytuacje.
Gladiator zdan偶a.

MIEJSCE 3
Pacific Rim - re偶. Guillermo del Toro

Jedyne mi艂e zaskoczenie w tym roku - ale mo偶e to dlatego, 偶e od dzieci艅stwa
uwielbiam wielkie roboty :) Natomiast uwa偶am, 偶e poziom smaku i wyobra藕ni
oraz odwaga w u偶ywaniu r贸偶nych schemat贸w, chwyt贸w i klisz w nietypowy spos贸b
przebija wszystko to, co opisywa艂em wcze艣niej.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2014-01-16 01:09:59
Autor: mr misio
najlepsze filmy fantastyczne 2013
U偶ytkownik Roman W napisa艂:
[...]

Takim kilkunoznym zwierzaczkiem...

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-01-17 11:07:45
Autor: Seoman
najlepsze filmy fantastyczne 2013
U偶ytkownik "Roman W"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:almarsoft.7107089834335159952@news.plus.net...
No na Odyna, Riddick opiekuje si臋 pieskiem.
PIESKIEM?!

Tak, a potem...

SPOILER WARNING

SPOILER WARNING

[...]