najlepsze (lub najmniej beznadziejne) konto oszczędnościowe dla firm - w którym banku?

Data: 2014-09-08 02:03:54
Autor: marek.jedraszko1
najlepsze (lub najmniej beznadziejne) konto oszczędnościowe dla firm - w którym banku?
Ja mam co prawda osobiste w Banku SMART, ale widzę, że mają też takie samo firmowe. W skali roku 4% doo 50 tys. zł a powyżej 3%. Chyba najlepsza oferta na rynku
http://www.banksmart.pl/oszczednosci/smart-biznes-procent/

najlepsze (lub najmniej beznadziejne) konto oszczędnościowe dla firm - w którym banku?