najlepsze zimówki - jakie?

Data: 2011-10-10 08:02:24
Autor: omega_fan
najlepsze zimówki - jakie?
Drugie pytanie: jakie są najlepsze opony zimowe (moje wymagania
trzymanie na mokrym, klejenie się do śniegu, jazda po lodzie ;)

Po moich doświadczeniach z Goodyear Ultragrip 7+. stawiam, że najlepsze
to będą nowe Ultragrip 8.

Data: 2011-10-10 08:29:46
Autor: neoniusz
najlepsze zimówki - jakie?
W dniu 10.10.2011 08:02, omega_fan pisze:
[...]

Jesli beda rownie dobre co 7+, to potwierdzam. 7+ sa niesamowite.

Data: 2011-10-10 12:32:27
Autor: The_EaGle
najlepsze zimówki - jakie?
W dniu 2011-10-10 08:29, neoniusz pisze:
[...]

Zależy do czego. UG7 są rewelacyjnie w typowym dla nizin klimacie zimowym czyli chlapa, błoto, mokry i suchy asfalt. Dają radę po śniegu ale wcale nie lepiej niż niektóre tańsze zimówki.

Siły uciagu nie mierzyłem po między UG7  a Kleberami HP2 które miałem wcześniej, ale z czysto subiektywnego punktu widzenia UG zdecydowanie lepiej sprawowały się na suchych/mokrych asfaltach niż Klebery ale na śniegu w nie było lepiej. Dlatego dla osób które jeżdżą po górach albo bardziej sobie cenią zdolność do wykopywania się zaspy czy tez podjazdu pod ośnieżoną górę lepszym rozwiązaniem będą inne opony np Nokian D3 albo A3.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-10-10 16:34:58
Autor: Irokez
najlepsze zimówki - jakie?
Użytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisał w wiadomości news:j6uhjr$vb6$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie, zależy gdzie.
Kupiłem UNIROYAL MS plus 66, które to dość wysoko w rankingach stały i co... ano fajne na nizinną zimę. U mnie lepiej spisywały się jednak SAVA Eskimo S3

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-10-10 11:23:07
Autor: koziel
najlepsze zimówki - jakie?
On 10 Paź, 16:34, "Irokez" <nie....@email.pl> wrote:

Kupiłem UNIROYAL MS plus 66, które to dość wysoko w rankingach stały i co...
ano fajne na nizinną zimę.

Pozdrawiam.
Irokez

a u mnie poprzedniej zimy spisywaly sie znakomicie - zarowno w kopnym
sniegu jak i oblodzonej nawierzchni. Testowane na dwoch autach - jedno
to byla Laguna 2.0 16V a drugie A4 Quattro (tak wiem, tutaj naped tez
zrobil swoje). W tym roku beda jezdzily na A4 bez Quattro - ale nowsze
model z ESP i zobaczymy, jak sie beda sprawowaly.

Takze potwierdza sie chyba stare powiedzenie, ze ilu uzytkownikow tyle
opinii ;-)

Pozdrawiam,
Emil.

GG: 5767314
http://otomoto.pl/index.php?sect=edit
http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-i1865067898.html

Data: 2011-10-11 13:43:10
Autor: kamil d
najlepsze zimówki - jakie?
W dniu 2011-10-10 20:23, koziel pisze:
http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe.html
> http://allegro.pl/goodyear-duragrip-185x65-r14-nowe-i1865067374.html

"Opony sa nowe - glebokosc bieznika 8mm. Zakupione w styczniu 2011 r. - eksploatowane 2,5 m-ca"

"Opony sa nowe - glebokosc bieznika minimum 7,5mm. Eksploatowane w biezacym sezonie przez 4 m-ce."

Od kiedy "eksploatowane" opony są "nowe"? Jeździłeś na nich kilka miesięcy i piszesz, że nowe?

--
kamil d

Data: 2011-10-13 21:00:25
Autor: Irokez
najlepsze zimówki - jakie?
Użytkownik "koziel" <koziel007@wp.pl> napisał w wiadomości news:eb09c026-b602-4d63-b3f6-b4960c97b7cad9g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

No tak, 175
Niestety wraz z rozmiarem nie zawsze idzie w parze ta sama trakcja
Ja mam/miałem 205/55R16

--
Irokez

Data: 2011-10-10 17:42:51
Autor: adam
najlepsze zimówki - jakie?
Po moich doświadczeniach z Goodyear Ultragrip 7+. stawiam, że najlepsze
to będą nowe Ultragrip 8.

Jesli beda rownie dobre co 7+, to potwierdzam. 7+ sa niesamowite.

Witam,
Zalezy do czego te opony. Jak trasa bez sniegu to tak, sa bdb. Mialem UG7+, ale teraz do nowego auta kupilem Dunlopy 3D - mialem dosyc problemow z wyjechaniem z parkingu.
Zobaczymy jak beda sie sprawowac 3D.
Pzdr
Adam

Data: 2011-10-10 21:17:11
Autor: omega_fan
najlepsze zimówki - jakie?
On 10/10/2011 05:42 PM, adam wrote:
[...]

Ja tam nie wiem, ale nie było takiego śniegu zeszłej i poprzedniej zimy
(a nawaliło że szok) który by zatrzymał auto na UG7+.

Data: 2011-10-10 23:01:14
Autor: made myself
najlepsze zimówki - jakie?
adam <adabi@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Jakbym o innych oponach czytał. Nowe UG7+ wyjeżdżały z takich zasp, że jedynym
zmartwieniem był prześwit i czy się nie zapadłem po podwozie. Wyjeżdżałem
z garażu pod lekką górkę bez odśnieżania podjazdu. W przypadku Michelinów Alpin A3, które moim zdaniem też są przyzwoitymi zimówkami, mogłem o tym zapomnieć, tzn. raz się udało, raz nie.

Na ten sezon też kupiłem Dunlopy, przesiadłem się do tylnonapędówki, niestety
M3. 3D w poszukiwanym przeze mnie rozmiarze nie było. Ponoć to, co sprawdza się w przednionapędówce nie zawsze działa przy napędzie z tyłu. Trochę przekonało mnie to, że ponoć BMW montuje te gumy fabrycznie do 3ek i 5ek.

Pzdr,
made_myself

Data: 2011-10-12 11:35:54
Autor: _ąćęłńóśźż
najlepsze zimówki - jakie?
Takie historyjki to są na długie letnie wieczory.
Inne auto, inne załadowanie, inny napęd, inna elektronika, inne podłoże, inne ciśnienie, inna temperatura itp. itd.

-- -- -

Data: 2011-10-12 12:54:36
Autor: made myself
najlepsze zimówki - jakie?
=?ISO-8859-2?B?X7Hm6rPx87a8vw==?= <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Takie historyjki to są na długie letnie wieczory.
Inne auto, inne załadowanie, inny napęd, inna elektronika, inne podłoże, inne ciśnienie, inna temperatura itp. itd.

No właśnie nie do końca. Focus I i Focus II. Ten sam garaż, to samo podłoże, dzień po dniu. A co do ciśnienia atmosferycznego i temperatury powietrza różniej pewnie o 3 stopnie w porywach, to nie wiem. Natężenia wiatru słonecznego też nie mierzyłem ;)

Pzdr,
made_myself

Data: 2011-10-12 21:03:17
Autor: _ąćęłńóśźż
najlepsze zimówki - jakie?
Golas benzyna i diesel z klimą itd.

-- -- -

Focus I i Focus II.

Data: 2011-10-13 11:28:35
Autor: made myself
najlepsze zimówki - jakie?
=?ISO-8859-2?B?X7Hm6rPx87a8vw==?= <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Golas benzyna i diesel z klimą itd.

Wprost uwielbiam ludzi którzy lepiej ode mnie wiedzą czym, gdzie i jak jeżdżę.

Pzdr,
made_myself

--

najlepsze zimówki - jakie?