najlepsze zimówki - jakie?

Data: 2011-10-10 12:51:32
Autor: J.F
najlepsze zimówki - jakie?
Użytkownik "Lukasz"  napisał w wiadomości grup
pomijając aspekt wczesnej (przy pierwszym śniegu) wymiany opon na zimowe, taniej będzie kupić zimówki teraz czy po pierwszym śniegu (wiem że wtedy będzie dłuższe oczekiwanie ale czy wzrosnąceny bo większy popyt, czy naściągają tego dużo i będą bić się kto da taniej :) jak to zwykle było?

Watpie zeby po pierwszym sniegu bylo taniej, klienci gonia, terminy tygodniowe, to po co obnizac.
W lutym pewnie ceny spadna :-)

Natomiast czy teraz mozna liczyc na jakis upust przedsezonowy to nie wiem ..

J.

najlepsze zimówki - jakie?