najlepsze zimówki - jakie?

Data: 2011-10-10 21:27:15
Autor: Marcin
najlepsze zimówki - jakie?

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:j6u0bs$1a$1inews.gazeta.pl...
Witam,
pytania mam w zasadzie dwa:
pomijając aspekt wczesnej (przy pierwszym śniegu) wymiany opon na zimowe, taniej będzie kupić zimówki teraz czy po pierwszym śniegu (wiem że wtedy będzie dłuższe oczekiwanie ale czy wzrosnąceny bo większy popyt, czy naściągają tego dużo i będą bić się kto da taniej :) jak to zwykle było?
Drugie pytanie: jakie są najlepsze opony zimowe (moje wymagania trzymanie na mokrym, klejenie się do śniegu, jazda po lodzie ;) stwierdziłem że wrzucę do siebie 15" bo to jednak spora oszczędność w stosunku do 16", dzięki temu mogę kupić najlepsze opony jakie są, pytanie tylko jakie? Jeździłem na Fulda Montero 2  i byłem bardzo zadowolony, ale może ktoś ma jakieś inne odczucia?

-- Pozdrawiam
Lukasz

co do cen to wiele osób sie mocno zdziwi .opon w pewnych wymiarach już brakuje a ceny  poszybowały w kosmos ....

najlepsze zimówki - jakie?