najlepsze zimówki - jakie?

Data: 2011-10-11 13:33:31
Autor: _±ćęłń󶼿
najlepsze zimówki - jakie?
To poszukaj Continental ContiVikingContact5, rozmiar 195/65 R15 powiniene¶ znaleĽć okazyjnie za 900 zł/komplet 4 szt.

-- -- -
stwierdziłem że wrzucę do siebie 15" bo to jednak spora oszczędno¶ć w
stosunku do 16"

Data: 2011-10-12 07:19:21
Autor: Lukasz
najlepsze zimówki - jakie?
Użytkownik "_±ćęłń󶼿" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j71gja$2j2$1inews.gazeta.pl...
To poszukaj Continental ContiVikingContact5, rozmiar 195/65 R15 powiniene¶
znaleĽć okazyjnie za 900 zł/komplet 4 szt.

jak napisałem nie chcę tanich opon, po to biorę mniejszy rozmiar żeby nie oszczędzać na przyczepno¶ci

Lukasz

Data: 2011-10-12 09:48:55
Autor: _±ćęłń󶼿
najlepsze zimówki - jakie?
WyraĽnie nie rozumiesz o czym piszesz.
Ale zgoda, sprzedam Ci te opony po 90 EUR/szt., wchodzisz?
Lub po 90 GBP/szt. je¶li wolisz.
Będziesz miał poczucie bycia inwestorem.

-- -- -
nie chcę tanich opon

Data: 2011-10-12 14:42:57
Autor: Lukasz
najlepsze zimówki - jakie?
Użytkownik "_±ćęłń󶼿" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j73nq7$agc$1inews.gazeta.pl...
WyraĽnie nie rozumiesz o czym piszesz.
Ale zgoda, sprzedam Ci te opony po 90 EUR/szt., wchodzisz?
Lub po 90 GBP/szt. je¶li wolisz.
Będziesz miał poczucie bycia inwestorem.

nie napisałe¶ nic o tych oponach, o wrażeniach z jazdy, miałem kiedy¶ jakie¶ (bo nie pamiętam jakie) tanie zimówki i widzę ¶redni sens zakładania takich.

Lukasz

najlepsze zimówki - jakie?