najlepszy dramat

Data: 2009-03-29 21:37:47
Autor: Olessia
najlepszy dramat
Witam,

szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów" Będę wdzięczna za każdą propozycję.

Data: 2009-03-29 21:39:27
Autor: Marian
najlepszy dramat
Olessia wrote:
Witam,

szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów"

Siedem dusz

Ciemna strona miasta

Data: 2009-03-29 21:48:25
Autor: Quentin
najlepszy dramat

Użytkownik "Olessia" <alex1991@vp.pl> napisała:
szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów"

"Spoiler".

Data: 2009-03-29 21:52:08
Autor: Marek (UK)
najlepszy dramat
Cześć  Olessia
Sun, 29 Mar 2009 21:37:47 +0200 w
<news:77d4.00000273.49cfce0bnewsgate.onet.pl>  napisałeś:

Witam,

szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia,

No country for old men.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-29 21:54:40
Autor: Marek (UK)
najlepszy dramat
a resztą...
http://www.imdb.com/keyword/unhappy-ending/
:)... sorry, :(

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-30 09:02:23
Autor: p0li
najlepszy dramat
O->Dnia 29.03.2009 21:37:47 niejaki Olessia napisał:
Witam,

szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów" Będę wdzięczna za każdą propozycję.

może być spoiler

chciałem napisać gran torino - ale patrząc z innej strony można stwierdzić
że zakończenie było szczęśliwe

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2009-03-30 09:05:26
Autor: Pan Piskorz
najlepszy dramat
szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów" Będę wdzięczna za każdą propozycję.

oba macedońskie:

"Jestem z Titov Veles" / "Ja sum od Titov Veles"
- chyba najbardziej ponury bałkański film, bardzo go polecam
"Iluzja" / "Iluzija"
- też warto obejrzeć

akcja obu dzieje się we współczesnej Macedonii, w tej samej miejscowości - Veles

i klasyka chyba:

"Reqiem dla snu" Aronowskiego

P.

Data: 2009-03-30 09:28:23
Autor: Hans Kloss
najlepszy dramat
Olessia <alex1991@vp.pl> napisał(a):
Witam,

szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów" Będę wdzięczna za każdą propozycję.

"REC", jedno z najmniej szczęśliwych zakończeń w historii kina.
Smutno kończą się równiez "Funny games" i "The Strangers" z 2008 roku, a szczerze pisząc to wielkie mnóstwo filmow kończy się smutno. Niemniej żaden z nich nie przebije chyba "REC" pod wzgledem niewesołosci zakończenia ;).
J-23

Data: 2009-03-30 11:59:36
Autor: p0li
najlepszy dramat
O->Dnia 30.03.2009 11:28:23 niejaki Hans Kloss napisał:
[...]

przebijam ;)

screamers 2 --

Data: 2009-03-30 13:29:41
Autor: Kapsel
najlepszy dramat
Mon, 30 Mar 2009 11:59:36 +0200, p0li napisał(a):

[...]

Blair Witch Project? :P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-03-30 15:55:30
Autor: tbg
najlepszy dramat
Użytkownik "p0li" <p0li@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1i562cog8ia36$.dlgp0li.z.dialoga...

screamers 2

zasnalem w momencie uwalniania "dzieci" i juz potem nie wracalem do tematu. jak sie skonczylo?(oznacz spoiler jesli bedziesz odpowiadac, zeby sie grupa nie wzburzyla)

tbg

Data: 2009-03-30 16:36:55
Autor: dc9
najlepszy dramat
Zły Porucznik
Ziemia Niczyja
Omen
A.I.
Lot nad kukułczym gniazdem
1984
Easy Rider
Bez granic

DC9

Data: 2009-03-30 19:20:40
Autor: Cif
najlepszy dramat
Użytkownik <dc9@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4e8f.0000004f.49d0d907newsgate.onet.pl...

Efekt motyla z alternatywnym zakończeniem w łonie
Tigerland
Full Metal Jacket

Data: 2009-04-13 20:48:42
Autor: rocknblueslover
najlepszy dramat
w kategorii horror:
REC
Blair Witch Project

z kategorii bajka:
Most Do Terabithi (może głupie, ale dla mnie to jest bardzo dobry film, który
niby dobrze się kończy, ale dla mnie zakończenie jest smutne)

Data: 2009-03-30 23:10:24
Autor: p0li
najlepszy dramat
O->Dnia 2009-03-30 15:55:30 niejaki tbg napisał:
[...]

dobra

spoiler

jeszcze

generalnie pod koniec filmu na skutek obopólnej wyrzynanki przeżyła główna
lasia ze statku (blondi) i młody kolo z tubylców - przed odlotem sie
bzykneli i jak sie obudzili z hibernacji to lasia miała brzuch jak w 4
miesiącu
gdy sie zastanawiała czemu - kolo dostał czarnych oczu :D
scena końcowa - statek na tle ziemi, przebitka, dziecko w brzuchu podnosi
rękę z której wyskakuje z wizgiem małe ostrze, zaciemnienie i napis: "tje
beginning..."

Data: 2009-03-30 09:58:58
Autor: AB
najlepszy dramat
"Johnny poszedł na wojnę". Tego nie przebije nic w kategorii dołowania.

ab

Data: 2009-03-30 10:14:34
Autor: Skylla
najlepszy dramat
"Johnny poszedł na wojnę". Tego nie przebije nic w kategorii dołowania.

A "33 sceny z życia"? To jest tez niezły dół...

Data: 2009-03-30 16:25:52
Autor: Olessia
najlepszy dramat
A "33 sceny z życia"? To jest tez niezły dół...

Oglądałam niedawno i bardzo mi się podobał. Świetnie napisane i opowiedziane i
jeszcze taka muzyka. Naprawdę warto obejrzeć

Data: 2009-03-30 17:56:05
Autor: Skylla
najlepszy dramat
A "33 sceny z życia"? To jest tez niezły dół...

Oglądałam niedawno i bardzo mi się podobał. Świetnie napisane i opowiedziane i
jeszcze taka muzyka. Naprawdę warto obejrzeć

Naprawdę lubisz się katować :-).
A zobacz może, o ile nie widziałaś "Bridges of Madison County" - film absolutnie mistrzowski, tyle że trochę bardziej melodramat niz dramat. Mniej dołujące a jakże piekne.
S.

Data: 2009-03-30 18:13:20
Autor: Skylla
najlepszy dramat
A zobacz może, o ile nie widziałaś "Bridges of Madison County" - film absolutnie mistrzowski, tyle że trochę bardziej melodramat niz dramat. Mniej dołujące a jakże piekne.
A i jeszcze z ostatnich lat "Painted Vail" - całkowicie niedoceniony a także doskonały film.
S.

Data: 2009-03-30 11:14:35
Autor: lukawar
najlepszy dramat
szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów"
Będę wdzięczna za każdą propozycję.

Imperium kontratakuje ;)

Data: 2009-03-30 20:15:48
Autor: Oczko
najlepszy dramat
On Sun, 29 Mar 2009 21:37:47 +0200, "Olessia" <alex1991@vp.pl> wrote:

Witam,

szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów" Będę wdzięczna za każdą propozycję.

Plac zbawiciela

--
Oczko

Data: 2009-04-11 09:15:22
Autor: rut
najlepszy dramat
Oczko pisze:

Plac zbawiciela

Ten jest wkurzający, a nie tragiczny.

Data: 2009-04-01 08:41:25
Autor: MaW
najlepszy dramat

Użytkownik "Olessia" <alex1991@vp.pl> napisał w wiadomości news:77d4.00000273.49cfce0bnewsgate.onet.pl...
Witam,

szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów"
Będę wdzięczna za każdą propozycję.

Krótki film o zabijaniu

MaW

Data: 2009-04-01 09:43:12
Autor: qlphon
najlepszy dramat
szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów"

Tańcząc w ciemnościach.

Gladiator ;-)

Data: 2009-04-01 22:09:53
Autor: 2late
najlepszy dramat
Olessia wrote:

szukam filmu bez szczęśliwego zakończenia, coś w rodzaju "Stowarzyszenia
umarłych poetów" Będę wdzięczna za każdą propozycję.

Melodramaty:
"Bitter Moon" lub "Braking The Waves".

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire

Data: 2009-04-13 20:53:39
Autor: rocknblueslover
najlepszy dramat
z kategorii horror:
REC Blair Witch Project

z kategorii bajka:
Most Do Terabithi (może to głupie, ale uważam go za bardzo dobry film, ktry
niby dobrze się kończy, ale dla mnie jest smutny)

z kategorii musical:
Sweeney Todd

--

najlepszy dramat