najlepszy dramat

Data: 2009-03-30 09:58:58
Autor: AB
najlepszy dramat
"Johnny poszedł na wojnę". Tego nie przebije nic w kategorii dołowania.

ab

Data: 2009-03-30 10:14:34
Autor: Skylla
najlepszy dramat
"Johnny poszedł na wojnę". Tego nie przebije nic w kategorii dołowania.

A "33 sceny z życia"? To jest tez niezły dół...

Data: 2009-03-30 16:25:52
Autor: Olessia
najlepszy dramat
A "33 sceny z życia"? To jest tez niezły dół...

Oglądałam niedawno i bardzo mi się podobał. Świetnie napisane i opowiedziane i
jeszcze taka muzyka. Naprawdę warto obejrzeć

Data: 2009-03-30 17:56:05
Autor: Skylla
najlepszy dramat
A "33 sceny z życia"? To jest tez niezły dół...

Oglądałam niedawno i bardzo mi się podobał. Świetnie napisane i opowiedziane i
jeszcze taka muzyka. Naprawdę warto obejrzeć

Naprawdę lubisz się katować :-).
A zobacz może, o ile nie widziałaś "Bridges of Madison County" - film absolutnie mistrzowski, tyle że trochę bardziej melodramat niz dramat. Mniej dołujące a jakże piekne.
S.

Data: 2009-03-30 18:13:20
Autor: Skylla
najlepszy dramat
A zobacz może, o ile nie widziałaś "Bridges of Madison County" - film absolutnie mistrzowski, tyle że trochę bardziej melodramat niz dramat. Mniej dołujące a jakże piekne.
A i jeszcze z ostatnich lat "Painted Vail" - całkowicie niedoceniony a także doskonały film.
S.

najlepszy dramat