najmniejszy telefon z accesspointem

Data: 2011-10-23 19:47:45
Autor: JoteR
najmniejszy telefon z accesspointem
"Przemyslaw Kwiatkowski" napisał:

Jaki polecacie najmniejszy/najlżejszy telefon wielozakresowy z możliwością udostępniania internetu gprs/3g przez wifi?

Najmniejszy to chyba będzie Huawei U8300, ale ze swoją baterią 900 mAh tych 8-10 godzin z pewnością nie pociągnie. Sprawdź może segment urządzeń Mi-Fi, ale cudów się raczej nie spodziewaj, AFAIK 5 h to maksimum, chociaż mogę się mylić. Pogadaj też z Pszemolem, on ten temat już przerabiał ;->

JoteR

Data: 2011-10-23 19:12:05
Autor: Maciej Bebenek
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
[...]

W 5 godzin to bym raczej nie wierzył. Może 3... A jeśli potrzeba dłużej, to
do routera podpinamy zewnętrzną baterię laptopową z wyjściem USB. Małe to na pewno nie jest, ale działa nawet 24 h ;-)

Data: 2011-10-24 07:16:23
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek" <mobile.usun.to@bebenek.org> wrote in message news:253915877341087278.236076mobile.usun.to-bebenek.orgnews.onet.pl...
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
[...]

Dokładnie - telefonu w tej roli nie polecam. Zwykle mają zbyt małą
baterię a dużo "pary" z baterii idzie na zasilanie niepotrzebnego tam
LCD czy innych urządzeń. Mifi zatem plus dodatkowa bateria.

najmniejszy telefon z accesspointem