najmocniejszy klucz płasko oczkowy, lub dożywotnia gwarancja.

Data: 2013-07-15 08:12:08
Autor: GR001
najmocniejszy klucz płasko oczkowy, lub dożywotnia gwarancja.
jakiej firmy radzicie kupić jeden klucz płasko oczkowy? Nie musi być tanio, ale bez przesady. 30-50zł (za jeden klucz, nie zestaw) - jest do przyjęcia. Czy jest kto¶ kto rzeczywi¶cie, w praktyce da gwarancje? ale nie tak± - panie rurk± było kręcone.....

ToMasz

podejdĽ do metalowego/narzędziowego i powiedz± ci które klucze maj± dożywotni± gwarancję.
U mnie w metalowym s± ze 3 marki, które s± z tak± gwarancję.
pozdr.
s.

Data: 2013-07-15 16:22:14
Autor: J.F
Użytkownik "GR001"  napisał w wiadomości
podejdĽ do metalowego/narzędziowego i powiedz± ci które klucze maj± dożywotni± gwarancję.

A to dozywocie to jak sie liczy ?
Do konca zycia kupujacego, do zlamania klucza, to rozgiecia o 1 mm ? :)

J.

Data: 2013-07-15 09:34:41
Autor: kogutek444
najmocniejszy klucz płasko oczkowy, lub dożywotnia gwarancja.
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 16:22:14 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
UĹĽytkownik "GR001"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

> [...]

A to dozywocie to jak sie liczy ?

Do konca zycia kupujacego, do zlamania klucza, to rozgiecia o 1 mm ? :)

W markecie od wymiany do wymiany a innym sklepie do momentu zamknięcia drzwi za tym co kupił.

Data: 2013-07-16 07:51:31
Autor: Jan Koval

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:51e40598$0$1252$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "GR001"  napisał w wiadomości
podejdĽ do metalowego/narzędziowego i powiedz± ci które klucze maj±
dożywotni± gwarancję.

A to dozywocie to jak sie liczy ?

Tak jak ustala producent. Nie ma czegoś jak wieczysta/dożywotnia gwarancja. To tylko taki bajer.
Najczęściej kończy się w momencie zaprzestania produkcji towaru objętego gwarancją lub opróźnieniem magazynów.
Często wymaga rejestracji i czasem spełnienia dodatkowych warunków o których można dowiedzieć się dopiero po kupnie.
Ale czasem można spotkać okazje...

J.

najmocniejszy klucz płasko oczkowy, lub dożywotnia gwarancja.