najnowsze ploty

Data: 2010-02-15 22:47:48
Autor: sooobi
najnowsze ploty
T-mac - Jeffries + Hill + Harrington/Hughes

Z punktu widzenia fantasy dla mnie bajka. 3mam kciuki za ten deal.
Czyzby Antoni i Walsh naprawde sprawili ze ktos uwierzyl w Jeffriesa?

Camby - Blake + Outlaw

Wg mnie zerowe szanse powodzenia

Maggette do Cavs

To najglupsza plotka tego offseason.

Data: 2010-02-15 23:06:58
Autor: Leszczur
najnowsze ploty
On 16 Lut, 07:47, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
T-mac - Jeffries + Hill + Harrington/Hughes

Z punktu widzenia fantasy dla mnie bajka. 3mam kciuki za ten deal.
Czyzby Antoni i Walsh naprawde sprawili ze ktos uwierzyl w Jeffriesa?

Nope. Podobno Morey nie chce Jeffriesa i rudno go za to winić - takich
defensywnych non-scorers to on ma na pęczki. Niedawno podobno sam
kontemplował oddanie Battiera. BTW - czy nie lepiej byłoby po prostu
dać grać McGrady'emu zamiast sciągać Harringtona? Efekt byłby podobny,
ale mniej kosztowny w przyszłości.
Ale gdyby taka wymiana przeszła, to jestem za - +40 minut dla Gallo,
ktory moze przypomni sobie jak grał przez pierwsze 10 tygodni sezonu.

Camby - Blake + Outlaw
Wg mnie zerowe szanse powodzenia

Yup. Clips chcą Fernandeza.

Maggette do Cavs
To najglupsza plotka tego offseason.

Offseason? Juz? Kto wygrał Finały? Mam nadzieję ze nie znowu Lakers! ;-

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 14:35:53
Autor: wiLQ
najnowsze ploty
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

kontemplował oddanie Battiera. BTW - czy nie lepiej byłoby po prostu
dać grać McGrady'emu zamiast sciągać Harringtona? Efekt byłby podobny,

Kurka wodna, wlasnie do mnie dotarlo jaki to jest swietny pomysl! I wcale nie chodzi w nim o wiare w Jeffriesa jak zdajecie sie sugerowac.
Rockets sa w tym sezonie ~5M$ powyzej luxury tax i moga nawet nie
zakwalifikowac sie do playoffow, wiec co zrobia? Dogadaja sie z Knicks w
by dzieki trejdowej roznicy w plac Ci przyjeli na siebie te ~5M$ ergo w
sumie zarobia na tym ruchu kilkanascie baniek co z duza nawiazka
wystarczy na przyszloroczny kontrakt Jeffriesa [ktory za rok i tak
potraktuja jako wygasajacy] i jeszcze dostana Hilla i jakis pick. A to
wszystko za pare miesiecy TMaca, ktorego i tak kisza na lawce. Swietne!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-16 05:59:48
Autor: Leszczur
najnowsze ploty
On 16 Lut, 14:35, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

Hmmm - to ma sens. Rockets musza zrzucic 3,7M$ z tegorocznego
payrollu, zeby z płatnika zamienić się w beneficjenta (LT ma być na
poziomie 69.9M$).
Tax w tym roku będzie wynosił w skali ligi około 175M$. Rockets
schodzac ponizej progu LT automatycznie otrzymują 6.5M$ zwrotu podatku
i zaliczają 10 milionowy swing w księgach.
Impressive.
Skomplementuję wiLQ'a cytując Walusia z Janosika: "No bojuncy to un
zawse był. Ale łeb to mo".  :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-15 23:08:56
Autor: sooobi
najnowsze ploty
Camby - Blake + Outlaw

Wg mnie zerowe szanse powodzenia

Podobno deal zostal klepniety...

Data: 2010-02-15 23:23:26
Autor: Leszczur
najnowsze ploty
On 16 Lut, 08:08, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Camby - Blake + Outlaw

> Wg mnie zerowe szanse powodzenia

Podobno deal zostal klepniety...

Wow - Camby rozmieniony na drobne! Dunleavy walczy o swoją reputację
trenera skutecznie utrudniając życie następcy :-)
No to mogę spokojnie Blake'a wypieprzyć na waivery.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-16 13:28:27
Autor: wiLQ
najnowsze ploty
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Camby - Blake + Outlaw
>
> Wg mnie zerowe szanse powodzenia

Podobno deal zostal klepniety...

Co byloby szokujaco glupie ze strony Clipps...
A nie, przepraszam, dla nich to po prostu zwykly dzien w biurze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-16 14:38:20
Autor: wiLQ
najnowsze ploty
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Maggette do Cavs

To najglupsza plotka tego offseason.

Yup, stracilbym wiare w przytomnosc kolejnego GMa.

BTW, Cavs zdaja sie miec mase opcji do wyboru za kontrakt BigZ i
Hicksona, wiec pytanie brzmi... co Wy byscie zrobili na ich miejscu? --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-16 14:48:28
Autor: s
najnowsze ploty
Yup, stracilbym wiare w przytomnosc kolejnego GMa.

BTW, Cavs zdaja sie miec mase opcji do wyboru za kontrakt BigZ i
Hicksona, wiec pytanie brzmi... co Wy byscie zrobili na ich miejscu?

Noo, jezeli ten pomysl z Amare jest czyms wiecej, niz tylko pusta plota, to jednak bylby no brainer.

Co prawda nadal uwazam, ze profil typu Jamik by im pasowal lepiej, ale
Amare zdaje sie byc najwieksza sportowa okazja na rynku.

O ile przyjechalby zmotywowany.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-16 18:05:18
Autor: kszyhu fr@ckowiak
najnowsze ploty
Dnia 16-02-2010 o 07:47:48 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

T-mac - Jeffries + Hill + Harrington/Hughes

Z punktu widzenia fantasy dla mnie bajka. 3mam kciuki za ten deal.
Czyzby Antoni i Walsh naprawde sprawili ze ktos uwierzyl w Jeffriesa?

Camby - Blake + Outlaw

Niemal od razu przyszło mi do głowy pytanie, gdyby trade doszedł do skutku  - czy Camby połamie się w Portland? Bo że klimat w Oregonie nie sprzyja  kościom centrów, to wiadomo.

pzdr
kszyhu

Data: 2010-02-16 23:03:46
Autor: wiLQ
najnowsze ploty
kszyhu fr@ckowiak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Camby - Blake + Outlaw

Niemal od razu przyszło mi do głowy pytanie, gdyby trade doszedł do skutku  - czy Camby połamie się w Portland?

Dobre pytanie... i wyjasnia dlaczego Camby wcale nie chce tam isc ;-)

--
pzdr
wiLQ

najnowsze ploty